پیام استاندارخراسان جنوبی به مناسبت” هفته دفاع مقدس”

استاندارخراسان جنوبی در پیامی باگرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:هشت سال دفاع مقدس، نماد تحقق شعار ” هیات منا الذله” به تأسی از قیام سرور و سالار شهیدان دو عالم امام حسین (علیه السلام) است.

به گزارش ” پیام خاوران ” متن پیام جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

در جنگ تحمیلی، ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا، این توطئه را به وسیله و نردبانی به سمت قله‌ آرزوها و ارزش های اسلامی و وسیله‌ ای برای پیشرفت تبدیل کرد”. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

هشت سال دفاع مقدس، نماد تحقق شعار ” هیات منا الذله” به تأسی از قیام سرور و سالار شهیدان دو عالم امام حسین (علیه السلام) است.

دفاع مقدس، جلوه گاه پرشکوه ترین حماسه ایثارگری و غیرت ملتی است که در تداوم انقلاب دوران ساز ایران اسلامی و در سایه رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی( قدس الله نفسه الزکیه) با جانفشانی و از خودگذشتگی برای ذره ذره خاک میهن و کیان دین، قطره قطره خون خود را در طبق اخلاص نهادند و با دلاوری و سلحشوری، فکر تجاوز به سرزمین عزیز ایران را برای همیشه از ذهن بداندیشان انقلاب و نظام زدودند.

دفاع مقدس، سند عزتمندی دلیر مردان و شیرزنانی است که با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و با نثار جان خویش، درهای وابستگی به بیگانگان را بستند تا پرچم ایران اسلامی مستقل و مقتدر برای همیشه در تاریخ کره زمین در اهتزاز بماند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان خراسان جنوبی، به ویژه رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ذیل ولایت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله)، مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند:سرمایه عظیم دفاع مقدس باید مورد مطالعه و الگو قرار گیرد

امید که دختران و پسران غیور ایرانی با تلاش مجاهدانه و هوشمندانه درجبهه های علم آموزی و تولید دانش و فناوری، ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران بوده و در رسیدن میهن اسلامی به پیشرفت و تعالی همه جانبه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها