دستور ویژه رئیس جمهور برای رسیدگی به حادثه انفجار در معدن معدنجوی

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از پیگیری ویژه رئیس جمهوری برای حادثه انفجار در معدن معدنجوی خبر داد و گفت که وزرای صمت و کار با دستور دکتر پزشکیان برای پیگیری موضوع به طبس اعزام شدند.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، الیاس حضرتی در تماس تلفنی با جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی آخرین وضعیت انفجار در معدن معدنجوی را بررسی کرد.

حضرتی همچنین از دستور ویژه رئیس جمهور برای رسیدگی به این حادثه خبر داد و گفت: وزرای کار و صنعت، معدن، تجارت نیز با دستور رئیس جمهور به خراسان جنوبی اعزام شدند تا جلسات مرتبط را برگزار کنند. همچنین نیروهای هلال احمر، اورژانس و … نیز در محل به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. وزیر کشور نیز پیگیر موضوع بوده و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور محترم دستور ویژه‌ای را برای رسیدگی به مصدومان و خانواده آنان و همچنین خانواده جانباختگان صادر کرده است، گفت: پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین از سوی دکتر پزشکیان تاکید شد که علت این حادثه به‌طور دقیق بررسی و اعلام شده و با مقصران احتمالی این حادثه نیز به طور قاطع برخورد شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در پایان با تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه و مردم ایران گفت: لازم است تمامی امکانات در این خصوص مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جوانی جمعیت|افزایش رقم تسهیلات فرزندآوری در سال آینده/ وام فرزند اول ۳۰ میلیون تومان شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها