حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری ایجاد شهرک خورشیدی در سربیشه

فرماندار سربیشه با اشاره به فراهم شدن و تامین بهترین زمین برای اجرای شهرک انرژی‌ خورشیدی با توجه به معیارها کارشناسی و استانداردهای مد نظر سرمایه‌گذار گفت: با فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم با تمام توان از سرمایه‌گذار این طرح حمایت می‌کنیم.

به گزارش “پیام خاوران”، محمدرضا لکزائی امروز جلسه بررسی مسائل راه‌اندازی شهرک انرژی خورشیدی شهرستان اظهار کرد: مجموعه مدیران شهرستان باید برای حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال فرش قرمز پهن کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در حقیقت تحقق شعار سال است، تصریح کرد: شهرستان سربیشه مزیت‌های فراوانی برای جذب و حضور سرمایه‌گذار از قبیل مرز، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر کشاورزی، معدن و گردشگری دارد.

فرماندار شهرستان سربیشه یادآور شد: در زمینه ظرفیت بسیار خوب انرژی‌های نو و تجدیدپذیر شهرستان سربیشه باید به ظرفیت خاص باد نیز در کنار آفتابی بودن بیش از ۳۰۰ روز و خنکی هوای شهرستان نیز توجه کرد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذارانی که در بحث انرژی خورشیدی خواهان سرمایه‌گذاری هستند، می‌توانند از ظرفیت باد برای ایجاد توربین‌های بادی نیز بهره‌مند شوند.

لکزایی با اشاره به فراهم شدن و تأمین بهترین زمین برای اجرای شهرک انرژی خورشیدی با توجه به معیارها کارشناسی و استانداردهای مدنظر سرمایه‌گذار خاطرنشان کرد: با فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم و با تمام توان از سرمایه‌گذار این طرح در شهرستان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲۰ درصد مشترکان اداری ملزم به استفاده از انرژی خورشیدی هستند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها