تمدید و اخذ 6 گواهینامه بین المللی سیستم های مدیریتی توسط شرکت گاز خراسان جنوبی
- کدخبر: 11293
- یکشنبه ۱ دی ۹۸ - 14:19
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از موفقیت این شرکت در تمدید و اخذ گواهینامه استانداردهای بین المللی سیستم های مدیریتی از شرکت توف پاسارگاد خبر داد.
به گزارش “پیام خاوران” سید محمود هاشمی” اظهار داشت: این شرکت در سال 89 موفق به اخذ گواهینامه سيستمهاي مديريتي شامل مديريت كيفيت ISO 9001 ، مديريت ايمني و بهداشت و حرفه اي OHSAS 18001، HSE-MS و مديريت محيط زيست ISO 14001 گردید و در سال 97 نسبت به تمدید گواهینامه های قبلی و اخذ گواهینامه مديريت انرژي ISO 50001 اقدام نمود و در سال جاری نیز با توجه به ممیزی انجام شده و نتایج مطلوبِ بدست آمده ، موفق به تمدید تمامی گواهینامه های مذکور گردید .
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با تاکید در پاسخگویی به موقع و صحيح به ذینعفان و پایش رضایتمندی آنان اظهار داشت: در زمینه کاهش شکایات و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و همچنین در زمینه پایش رضایتمندی ازذینفعان از طریق انجام نظر سنجی کلی در سطح استان اقدامات مطلوبی در این شرکت انجام شده که نتیجه این اقدامات موجب گردید شرکت گاز خراسان جنوبی علاوه بر تمدید گواهینامه های قبلی موفق به اخذ گواهینامه های رسيدگي به شكايت مشتريISO 10002 و پايش و اندازهگيري رضايت مشتريان ISO 10004 گردد .
وی افزود: برای تمدید و دريافت این گواهینامه ها بخش های بهره برداری ، خدمات فنی و مهندسی، برنامه ریزی، اندازه گیری و توزیع گاز، بازرسی فنی، گازرسانی به صنایع، آموزش، تدارکات و عملیات کالا، فناوری اطلاعات، امور قراردادها ، ایمنی، بهداشت و محیط زیست و روابط عمومی ممیزی شدند.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به استقرار استانداردهای سیستم های مدیریتی در این شرکت طی سنوات گذشته تصریح کرد: شركت گاز خراسان جنوبي در راستاي مأموريت و چشمانداز و با تكيه بر نقش محوري سرمايههاي انساني داراي صلاحيت، انگيزه، دانش و با تعهد به بهبود مستمر درزمينه شناسايي و پاسخگویی به انتظارات طرفهاي ذينفع، رعايت الزامات قانوني و پيشگيري از حوادث، بيماريها و آلودگيهاي زيست محيطي، مصرف بهينه منابع و انرژي و با بهرهگيري از مدل تعالي سازماني و تأمین منابع مورد نیاز (مالی، ساختار سازمانی، فنآوریهای کارآمد و مهارتهای تخصصی) می کوشد تا با ایجاد یک سازمان متعالی و یادگیرنده با تلاش تمامی کارکنان خود در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت ملی گاز ایران حرکت نماید.
وی گفت: یکی از عناصرکلیدی موفقیت هر سازمان رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات و محصولات آن است بنابراین اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر می باشد چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، محصولات و فرآیندهای سازمان منجر شود.
هاشمی تمدید گواهینامه های قبلی سيستمهاي مديريتي شامل مديريت كيفيت ISO 9001 ، مديريت بهداشت ايمني و محيط زيست ISO 14001 ، OHSAS 18001، HSE-MS و مديريت انرژي ISO 50001 و همچنين صدور گواهینامه های جدید شامل گواهینامه های رسيدگي به شكايت مشتريISO 10002 و پايش و اندازهگيري رضايت مشتريان ISO 10004 را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست و افزود: رضایت مندی مشترکین و ارائه خدمات بموقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز استان بوده که اخذ گواهینامه های رسیدگی به شکایات مشتری و پایش اندازه گیری رضایت مشتریان سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده می باشد.
انتهای پیام/
چاپ و دانلود PDF
ارسال نظر