ضد عفونی به درخواست مردم و مسوولان

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: ضد عفونی کردن معابر شهرها، مساجد، منازل و سایر اماکن در این استان به درخواست مردم و مسوولان انجام می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ سردار غلامعلی تناکی اظهار داشت : در حال حاضر با شیوع مجدد ویروس کرونا ضد عفونی معابر، مساجد، منازل، خودروها، پایگاه‌های بسیج و مجتمع‌های مسکونی به همت گردان جنگ نوین تیپ مردم‌پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در دست انجام است.

وی گفت: بنا به درخواست فرماندار سربیشه معابر این منطقه ضدعفونی شد همچنین بنا به درخواست مسوولان نهبندان و بیرجند معابر این شهرها هم ضد عفونی شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون تعدادی از مجتمع‌های مسکونی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد پر رفت و آمد از جمله مسجد امام حسین (ع)، امام جعفر صادق (ع) و هیات ابوالفضلی بیرجند ضدعفونی شده است و براساس درخواست هیات امنای مساجد کار ضد عفونی مساجد پرجمعیت سطح شهر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: روزانه کار ضد عفونی کردن امکان عمومی و پرجمعیت، منازل و خودروها به وسیله چهار دستگاه ضد عفونی کننده در حال انجام است.

سردار تناکی گفت: عملیات ضد عفونی کردن معابر شهرها برای پیشگیری از یکسری مشکلات از جمله مشکل تنفسی برای مردم شبانه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: تعدادی از مردم درخواست ضد عفونی منازل و خودروهای خود را داشته‌اند که توسط گردان جنگ نوین سپاه استان انجام شد.

وی گفت: تاکنون گزارشی از نارضایتی درخصوص ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی نداشته‌ایم و سعی کردیم نسبت به گذشته این اقدام را هوشمندانه و هدفمندانه انجام دهیم تا کمترین خسارت و بیشترین منفعت را برای مردم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای بسیج و سپاه همواره در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند و این بار نیز با تمام توان برای نابودی کرونا در کنار مردم هستند.

بیشتر بخوانید   نگرانی برای تامین وتوزیع شکر در خراسان جنوبی نداریم

وی با بیان اینکه سپاه هرگز مردم و مسوولان را در شرایط بحرانی و سخت تنها نمی‌گذارد گفت: ما از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی در کنار سایر مسوولان و دستگاه‌ها در جهت رفع نیازهای بهداشتی و معیشتی مردم گام برداشتیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها