۱۴۰۰ فقره پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی صادر شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از صدور یک هزار و ۴۳۰ فقره پروانه کسب صنفی در نیمه نخست سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، عباس جرجانی به رسانه های گروهی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 430 فقره پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی صادر شده است.

وی با بیان اینکه از یک هزار و ۴۳۰ فقره کسب صادره؛ 264 فقره تولیدی، 244 فقره خدمات فنی، 222 فقره خدماتی و 700 فقره نیز توزیعی است، گفت: این تعداد پروانه کسب برای اقتصاد جامعه در راستای کمک به رونق و جهش تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار نقش بسزایی دارند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با اشاره به نقش موثر و تاثیرگذار اصناف برای ایجاد اشتغال و کاهش سطح بیکاری افراد، بیان کرد: با صدور این تعداد پروانه های صنفی برای سه هزار و 575 نفر در خراسان جنوبی  شغل ایجاد شده است.

جرجانی با بیان اینکه 32 هزار و 923 واحد صنفی در اسان فعال هستند، گفت: این اصناف چهار گروه توزیعی، خدمات فنی، خدماتی و تولیدی در استان فعالیت دارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از تعداد یک هزار و ۴۳۰ فقره پروانه کسب، تعداد  43 فقره پروانه کسب ایثارگری جهت خانواده شهداء و ایثارگران استان خراسان جنوبی صادر شده است.

منبع:شبستان

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آماده باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر خراسان جنوبی در پی زلزله افغانستان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها