نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بهمن ۵۷ سرآغاز بیداری جوامع اسلامی و بین المللی برای برچیدن بساط ظلم و استبداد در دنیا بود

تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی در مواجه با تهدید، تحریم و فتنه و دستاوردهای ارزشمند بدست آمده سبب شده تا گام دوم انقلاب با پشتوانه محکمی از چیستی ها و چرایی ها آغاز گردد.

به گزارش “ پیام خاوران ” آیت الله سید علیرضا عبادی در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن، اعلام کرد: در مقطع حساسی از تاریخ هستیم.تحریم ها و محاصره ها را باید تبدیل به فرصت ها نموده با توکل به خداوند و به میدان آوردن جوانان نخبه و دلسوز و دانشمند کمبودها را جبران و کشوری نمونه با ملتی مقاوم به جهان تشنه عدالت ارائه دهیم.

 

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر زمینه سازان یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ و گرامی باد یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام انقلاب؛

انقلابی که وارد چهل و سه سالگی خود شد و به معنای حقیقی کلمه یک انفجار نور بود، وقتی به راهی که در طی این چهل و سه سال آمده ایم نگاه کنیم، آنچه که در بهمن ۵۷ رقم خورد تنها مختص یک نقطه جغرافیایی خاص در ایران نبود، بلکه سرآغاز برای بیداری همه‌ی جوامع اسلامی و بین المللی و ایجاد اراده برای برچیدن بساط ظلم و استبداد در دنیا و پیاده سازی عدالت و بازگشت کرامت به انسان ها بوده است.

چهار دهه تلاش موفق در عرصه های داخلی و خارجی، بی‌شک ثمره روحیه مجاهدانه، انقلابی و شهادت طلبی و حضور پررنگ و آگاهانه نسل‌های اول و دوم و سوم و چهارم انقلاب در عرصه‌های گوناگون بوده است.

تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی در مواجه با تهدید، تحریم و فتنه و دستاوردهای ارزشمند بدست آمده سبب شده تا گام دوم انقلاب با پشتوانه محکمی از چیستی ها و چرایی ها آغاز گردد. در مقطع حساسی از تاریخ هستیم.تحریم ها و محاصره ها را باید تبدیل به فرصت ها نموده با توکل به خداوند و به میدان آوردن جوانان نخبه و دلسوز و دانشمند کمبودها را جبران و کشوری نمونه با ملتی مقاوم به جهان تشنه عدالت ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید   ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای اصحاب رسانه خراسان جنوبی آغاز شد

یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال اگر چه همراه شد با محدودیت های بیماری منحوس کرونا و از حضور در راهپیمایی محروم شده ایم، البته این محدودیت ها سبب گشت تا صاحب نظران و موثرین، به سمت و سوی احیای دیگر ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی بروند که الحمدالله تلاش های گسترده و موفقی در انعکاس دستاوردهای نظام و همچنین آگاهی و بصیرت‌بخشی انجام گرفته است.

اینجانب با گرامیداشت ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی که رنگ و بوی فاطمی دارد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره«سلام الله علیها» و تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دامت برکاته، از آحاد مردم شریف خراسان جنوبی و بویژه جوانان انقلابی خواهانم در روز ۲۲ بهمن ماه بصورت هماهنگ و یکپارچه در سطح شهرها(با رعایت شیوه نامه های بهداشتی) و فضای مجازی با نشر محتواهای بصیرتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت نمایند.

لذا از تلاش ها و فعالیت های موثر دست اندرکاران برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و فعالان رسانه ای و صدا و سیمای استان صمیمانه سپاسگزارم.

 

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها