مدیرکل راه خراسان جنوبی: تسریع و تکمیل باند دوم محور بیرجند قاین در اولویت کارها است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر اولویت اداره کل راه وشهرسازی در حوزه راه ها تسریع و تکمیل باند دوم محور بیرجند قاین است.

به گزارش “پیام خاوران“، وحید داعی صبح امروز در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات مربوط به حوزه راه و شهرسازی در شهرستان قاین اظهار کرد: موضوع اصلی در شهر قاین برای تامین مسکن مشکل تامین زمین است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهر قاین اولویت راه و شهرسازی، تامین زمین از اراضی چسبیده به شهر است تا گستره شهرقاین به شکل متعارف و هزینه کمتر انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا توافق با مالکین اراضی چسبیده به شهر و استفاده از زمین مازاد دستگاه های دولتی با کاربری های مختلف برای تامین مسکن کارکنان همان دستگاه است که در شهر قاین اقداماتي نیز با برخی از دستگاه ها و توافقاتي با برخي مالكين صورت گرفته است.

داعی افزود: در خصوص تامین زمین در شهرهای نیمبلوک و خضری دشت بياض هیچگونه مشکلی وجود نداشته و تامین زمین برای واجدین شرایط اقدام ملي صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: در شهر قاین نیز برای واجدین طرح اقدم ملی که تکمیل وجه کرده اند زمین در اراضی شاهیک تامین و تحویل متقاضیان شده و عملیات ساخت آن نیز آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تامین خدمات زیر بنایی مانند آب، برق و گاز بر اساس ماده ۸ آئین نامه قانون ساماندهی مسکن بر عهده دستگاه های خدمات رسان است.

داعی به حوزه راه ا نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر اولویت اداره کل راه وشهرسازی در حوزه راه ها تسریع و تکمیل باند دوم محور بیرجند قاین است که این پروژه از سال ۸۸ آغاز شده و در سال ۹۹ پیشرفت چشم گیری داشته و حدود ۲۰ کیلومتر از این محور صرفا در سال ۹۹ دو بانده شده كه ركوردي بي نظيری است.

بیشتر بخوانید   250 كيلومترباندهای دوم جاده های خراسان جنوبی امسال تکمیل می شود

وی در خصوص طرح گردشگری بوذرجمهر قاین نیز یادآور شد: درخواست و مدارک این طرح پس از ارسال توسط شهرداری به اداره کل راه و شهرسازی استان، مطابق با ضوابط ابلاغی بررسی و جهت تصویب به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها