وزیر ورزش و جوانان فردا به خراسان جنوبی سفر می‌کند

مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی گفت: وزیر ورزش و جوانان خراسان جنوبی جهت افتتاح و بازدید از چندین پروژه ورزشی فردا عصر به استان سفر می کند.

به گزارش “پیام خاوران“، احمد محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه چند تن از معاونین خود عصر چهارشنبه در سفری دو روزه به خراسان جنوبی سفر می‌کند.وی گفت: از مهم ترین برنامه های وی حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی استان، بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه ورزشی در سطح استان است.مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: همزمان با چهارمین سفر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی ۶۳ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

حسن عزیزی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها ۸۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد پروژه ۵۲ پروژه با مساحت ۷۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع افتتاح می شود خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این ۵۲ پروژه ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۱ پروژه ورزشی با مساحت ۶۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع کلنگ زنی می شود که اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه ها ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

عزیزی با اشاره به اینکه با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها ۱۶۳ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان افزوده می شود گفت: در این راستا ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از وجود ۹۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: این پروژه ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  تلاش می شود با جذب اعتبار تمام پروژه های بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی که بیش از یک دهه از کلنگ زنی آن میگذرد را تا هفته دولت ۱۴۰۰به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید   جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی جشنواره‌ای از جنس میراث ماندگار نیاکان این سرزمین

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های نیمه تمام را ۱۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی استان از ۳۸ مترمربع به ۴۵ مترمربع افزایش یافته اما هنوز با سرانه کشور که یک مترمربع است فاصله داریم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها