تروند زعفران؛ پیشگام زنجیره ارزش در زعفران و زرشک|محسن احتشام

تروند زعفران پیشگام زنجیره ارزش در زعفران و زرشک است و با ایجاد اشتغال در زنجیره و توسعه روستایی و صادرات به بیش از 35 کشور جهــــــان درصدر صنعت زعفران ایران قرار دارد.

به گزارش “ پیام خاوران ” یکی از فرایندهای فعال و تأثیرگذار در موفقیت‌های گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران استقرار درکنار مـزارع و ایجاد زنجیره تأمین زعفران و زرشک با کیفیت متمایز با مدل کشاورزی قراردادی و مشارکتی با کشاورزان با تجربه و نمونه منطقه قاینات و تلفیق بیش از یک قرن کشاورزی سنتی خانوادگی خود به صنعت زعفران است .

فعالیت های مستمر بخش آموزش و ترویج این گروه و بخش تحقیق و توسعه(R&D )منجر به تولید زعفران و زرشک با کیفیت متفاوت و متمایز و ارگانیک و فراتر از استانداردهای ملی و بین المللی گردیده است زیرا کیفیت حاصل زنجیره است.این زنجیره ارزش منجر شده تروند زعفران چند دوره در صدر صـــــادرکنندگان صنعت زعفران قرار گیرد .

تروند زعفران شش دوره به عنوان صادرکننده نمونه و برتر در سطح ملی، 16دوره صادرکننده نمونه در سطح استان خراسان و چندین دوره به عنوان تولید کننده نمونه در سطح استان و ملی انتخاب شده است.

کسب 4 دوره عنوان واحد نمونه کیفی درسـطح ملی از سوی سازمان ملی استاندارد و دارنده تندیس طلایی کیفیت و انتخاب واحد نمونه فرآوری و تولید زعفـران از سوی وزارت جهاد کشاورزی و انتخاب چندین دوره واحد نمونه کیفی از سوی سازمان غذا و دارو دانشگاه علم پزشکی و هم چنین کارآفرین نمونه ملی از سوی وزارت کار و اموراجتماعی و انتخــاب مردم گوشه ای از افتخارات استقرار زنجیــره ارزش در گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات است .

تروند زعفران از چند سال گذشته با استقرار فرآیند دانش بنیان و تمرکز بر فن آوری و نوآوری و تولید فرآورده های حاصل از زعفران از جمله تولید انواع نوشیدنی های زعفران، آدامس زعفران، قرص جوشان زعفران، اکسترکت زعفران را جایگزین صادرات خام فروشی نموده و با ایجاد اشتغال در زنجیره و توسعه روستایی و صادرات به بیش از 35 کشور جهــان درصدر صنعت زعفران ایران قرار دارد

بیشتر بخوانید   نقض پروتکل‌های بهداشتی در جامعه از طریق سامانه سجام گزارش شود

این افتخارات ماندگار ودستاوردهای بی نظیر نشان از ارزش آفرینی برای مصرف کنندگان زعفران با کیفیت متمایز و مــــــورد اعتماد و باور در بازارهای جهانی دارد ، زیرا مصرف کنندگان از تروند زعفران فایده بیشتری دریافت می کنند .

 

محسن احتشام | مدیرعامل گروه تولیدی وکشاورزی تروند زعفران

 

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها