97 درصد واحدهای صنعتی خراسان جنوبی تا پایان امسال به شبکه گاز طبیعی متصل می شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع استان از رشد 224 درصدی گازرسانی به صنایع طی سه سال اخیر و گازرسانی به 141 واحد صنعتی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نقش عمده صنایع استان در پیشرفت اقتصادی منطقه و تلاش و همت کارکنان، خوشبختانه از ابتدای سال 1397 تا کنون 1142 واحد صنعتی و تولیدی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به برنامه گازرسانی به 141 واحد صنعتی طی سال جاری در استان افزود: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری 97 درصد واحدهای صنعتی استان از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ابتدای سال 1397 و طی 11 سال فعالیت شرکت گاز خراسان جنوبی، تنها 508 واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند بودند و از ابتدای سال 1397 تا کنون به مدت سه سال به میزان  224 درصد افزایش گازرسانی به صنایع استان را شاهد بودیم.

هاشمی از گازرسانی به 273 واحد صنعتی طی سال 1399 اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 1650 واحد صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و بر این اساس 90 درصد صنایع استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز بالاترین میزان گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد طی سه سال اخیر و رتبه دوم در همین ارتباط در سال 99 با افتخار به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی ۲۵ برابر رشد دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها