تردد وسایل نقلیه در خراسان جنوبی 10 درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از رشد 10 درصدی تردد، در طول شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسدالله جلال زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نتایج حاصل از تحلیل داده‌های ترافیک عبوری، متوسط تردد روزانه شش ماهه ابتدای سال گذشته، ک هزار و 700 وسیله نقلیه به ازای هر محور بوده که این فاکتور در شش ماهه ابتدای امسال  به بیش از  یک هزار و 870 وسیله نقلیه رسیده است، که رشد 10 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: نتایج برگرفته از سامانه‌های هوشمند این مرکز ساعات اوج سفرهای فصل تابستان را غالباً در بازه ساعت18 تا 20 نشان می‌دهد. در همین زمینه از ابتدای امسال بیش از دو میلیون و 557 هزار وسیله نقلیه وارد و بیش از دو میلیون و 556 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که بطور میانگین حدود 35 درصد از این حجم تردد را ناوگان سنگین جاده‌ای به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: بیشترین حجم سفرهای ورودی به استان از ابتدای امسال بترتیب با مبدأ استانهای خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و اصفهان، و بیشترین حجم سفرهای خروجی از استان نیز به مقاصد همین استانها بوده است.

جلال زاده اظهار امیدواری کرد اعمال قانون رانندگان متخلف بصورت هوشمند بوسیله بیش از 60 سامانه ثبت تخلف سرعت این اداره کل (که در شش ماهه ابتدای امسال بیش از 109 هزار تخلف سرعت بوده است)، بتواند امنیت کاربران و مسافرین جاده‌ای که به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می‌گذارند را افزایش داده و شاهد کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای در محورهای استان باشیم.

بیشتر بخوانید   پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "روز ملی روستا و عشایر" 

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها