رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی:

بیش از ۸۰۰ تن وش پنبه از کشاورزان خریداری شد

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی از خریداری ۸۲۰ تن وش پنبه توافقی تاکنون توسط تعاون روستایی استان از کشاورزان خبر داد.

غلامرضا قربانی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری “پیام خاوران”،  اظهار کرد: ۸۲۰ تن وش پنبه توافقی تاکنون توسط تعاون روستایی خراسان جنوبی از کشاورزان خریداری شده است.

وی قیمت خرید توافقی محصول پنبه را حداقل ۵ هزار تومان عنوان و بیان کرد: شهرستان های سرایان و بشرویه قطب تولید پنبه در خراسان جنوبی هستند.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: شبکه تعاون روستایی این محصولات را در ۴ مرکز که ۳ مرکز در بشرویه و یک مرکز در سرایان است خریداری کرد و خريد اين محصول تا پایان فصل برداشت ادامه خواهد داشت.

قربانی ادامه داد: این وش ها در راستاي حمايت از توليد كنندگان و كشاورزان، توسط شبكه تعاون روستايی خراسان جنوبی، به صوت توافقی خریداری شده است.

وی افزود: قیمت پنبه توافقی است و هرچه که بین مرکز و کشاورز به تفاهم برسد نرخ گذاری و خریداری می‌شود و امسال با توجه به اینکه قیمت خریدتوافقی بالاتر از خرید تضمینی است کشاورزان از توافقی استقبال کردند به همین علت مرکز خرید تضمینی راه اندازی نشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   165 پروژه اشتغالزایی، عمرانی و محرومیت زدایی در دهه فجر افتتاح می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها