5 دستگاه ماشین آلات راهداری طی یک ماه در دیهوک راه‌اندازی شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: با توجه به اهمیت ماشین آلات در اجرای طرح‌ها و اقدامات راهداری در مدت کمتر از یک ماه 5 دستگاه از این ماشین آلات ، کار تعمیرات اساسی آنها به پایان رسید.

به گزارش “پیام خاوران“، احمد آخوندی صبح امروز در بازدید از بخش‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک اظهار داشت: با توجه به اهمیت ماشین آلات در اجرای طرح‌ها و اقدامات راهداری نیاز به تعمیرات اساسی با هزینه های زیاد از جمله تعمیر اساسی موتور و گیربکس و لاستیک مورد نیاز بود که بلافاصله نسبت به این موضوع هرچند با کمبود اعتبارات لازم ، اقدام شد.

آخوندی ادامه داد: با توجه به اهمیت ماشین الات در اجرای طرح ها و اقدامات راهداری نیاز به تعمیرات اساسی با هزینه های زیاد از جمله تعمیر اساسی با هزینه های زیاد از جمله تعمیر اسای موتور و گیربکس و لاستیک مورد نیاز بود که بلافاصله نسبت به این موضوع هر چند با کمبود اعتبارات لازم ، اقدام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک تصریح کرد: در مدت کمتر از یک ماه 5 دستگاه از این ماشین آلات ، کار تعمیرات اساسی آنها به پایان رسیده و آماده به فعالیتهای راهداری شدند و تعداد 7 دستگاه دیگر هنوز یا در حال تعمیر و یا نیاز به تعمیرات دارند.

وی یادآور شد: بعد از سرمایه انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر دستگاه ، ماشین آلات سرمایه بسیار مهمی به شمار می‌روند که نگهداری از آنها باید در اولویت کار قرار گیرد.

آخوندی بر ضرورت افزایش بازدیدهای فنی و دقت در نگهداری ماشین آلات تاکید کرد و افزود: باید از کارگاه‌های آموزشی در همین راستا بهره برداری مناسبی صورت گیرد و از این فرصت برای بهبود بخشیدن به وضعیت فنی ماشین آلات استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید   توسعه اینترنت روستایی زیر بنای آبادانی در روستاهای خراسان جنوبی است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک با بیان اینکه بیش از 700 کیلومتر راه در بخش دیهوک بعنوان وسیعترین بخش کشور وجود دارد که در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی توسط گشتهای راهداری دیهوک کنترل و در کنار سایر عوامل امدادی و خصوصا پلیس راه تمامی ترددهای محورهای مواصلاتی سطح بخش دیهوک کنترل می‌شود.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها