در راستای تقویت روحیه ، ما می توانیم

تعامل دانشگاه بیرجند و منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گسترش می یابد

رئیس دانشگاه بیرجند به همراه معاون پژوهشی و مدیرمرکز کارآفرینی دانشگاه از منطقه ویژه اقتصادی بازدید و با رئیس این سازمان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران”  به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ؛ احمد خامسان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات عالی صورت گرفته در این منطقه ، افزود : این منطقه می تواند به اشتغال استان کمک شایانی بکند.

خامسان با تاکید بر تغییر  رویه دانشگاه بیرجند به کارآفرین محوری و حل معضلات جامعه افزود : هدف اصلی دانشگاه بایستی تربیت نیروی انسانی خلاق و متعهد به جامعه باشد.

وی ادامه داد : دانشگاه بیرجند می تواند با کمک منطقه ویژه اقتصادی از طریق نزدیک نزدیک شدن به بازار کار ، زمینه مهارت آفرینی ، توان افزایی و کارآفرینی دانشجویان را مهیا نماید.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز ضمن استقبال از رئیس دانشگاه بیرجند ، افزود : تغییر رویکرد دانشگاه در راستای تغییر فرهنگ که منجر به تغییر جامعه شود ، ستودنیست.

مهندس صفدری زاده گفت : امروز منطقه ویژه اقتصادی با توجه به شرایط بکر از لحاظ زیرساختی و تیم مدیریتی می تواند میزبانی برای ایده های نو و محلی برای ارائه مشاوره و راهنمایی باشد.

رئیس منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت : خراسان جنوبی دارای مردمانی فرهیخته و نخبه است لیکن بایستی برای بهبود اقتصاد و اشتغال این خطه ، با حمایت و تعامل کلیه دستگاه ها و مدیران اجرایی ، در راستای تقویت روحیه « ما می توانیم» نسبت به مهارت افزایی و بالابردن قدرت ریسک جهت ورود به فضای کسب و کار این مردم شریف اقدام نماییم.

در ادامه مواردی جهت افزایش تعامل و همکاری های دوجانبه در راستای اهداف مذکور مطرح که مقرر گردید پس از بررسی های اولیه در قالب تفاهم نامه به امضا طرفین برسد.

بیشتر بخوانید   اتصال 28 روستای شهرستان نهبندان به شبکه ملی اطلاعات

انتهای پیام/#

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها