افتخار به گذشته، امید به آینده(27)

بهره برداری از ۶۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در دومین روز از دهه فجر

بیش از ۶۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در دومین روز از دهه فجر در خراسان جنوبی بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران”، برای اجرای این طرح ها بیش از ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

در شهرستان درمیان ۲۳ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ۲۸ میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان و بهره مندی ۳ هزار و ۸۲۵ خانوار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بهره برداری شد.

 

این طرحها شامل گازرسانی به ۲۱ روستا و ۵۲ واحد صنعتی، طرح آبخیزداری و احداث بند خاکی روستای نوزاد و افتتاح مجتمع ۳۰ هزاری مرغ تخم گذار مزرعه سبز گزیک است.

 

در شهرستان سربیشه ۶ طرح با هزینه ۹۴۴ میلیون تومان افتتاح شد که این طرح ها آسفالت خیابان های شهری، زمین چمن مصنوعی مدرسه دهقان زاده، سایت آزمون الکترونیکی مرکز آموزش فنی و حرفه ای، یک باب سوئیت در مجتمع بین راهی حضرت ابوالفضل و نصب پنل های خورشیدی در روستای چاه شند و احیا و مرمت قنات روستای زرسنوک است.

 

در شهرستان نهبندان ۴ طرح شامل ٢ واحد مسكن مددجويان، طرح پرورش شتر داشتي و حسينيه ي روستاي سيد علی بهره برداری شد.

 

برای این طرح ها ۳۹۰ میلیون تومان برای بهره مندی ۶۰۳ خانوار هزینه شده و زمینه اشتغال ۱۱ نفر را فراهم کرده است.

 

در بخش دیهوک طبس طرح آبیاری کم فشاری مشاع سبحان با هزینه ۹۸ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی کشاورزی و خودیاری کشاورزان راه اندازی شد.

 

در بخش دستگردان طبس هم بند خاکی روستای چاه مسافر و حوض کربلایی اسدا… با اعتبار ۴۵ میلیون تومان با بهره مندی ۱۰۰ خانوار بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید   مهلت ثبت اظهارنامه های صادراتی به عراق و افغانستان تمدید شد

 

در شهرستان قاین ۳۳ طرح خدماتی و آموزشی با هزینه ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان بهره برداری شد که شامل استاندارد سازی سیستم گرمایشی فضاهای آموزشی در روستای نوغاب حاجی آباد به نمایندگی از ۳۰ طرح آموزشی، تبدیل ۱ دستگاه ابنما به پل ۳ دهنه ۴ متری در محور قاین – پهنایی، اجرای زیرسازی و آسفالت معابر در روستای پهنایی و احداث پارک روستایی زول می شود.

 

همچنین ساعتی پیش عملیات اجرایی ۷۵۰ طرح عمرانی زود بازده در روستاها و مناطق محروم خراسان جنوبی بصورت ویدیو کنفرانس همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها