تولید بیش از ۲ میلیون حلقه انواع تایر رادیال سواری در کویرتایر

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: از ابتدای امسال تاپایان مهرماه ۲ میلیون و ۴۸۰ هزارحلقه انواع تایر رادیال سواری در این کارخانه تولید شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمدحسین زینلی با اعلام این خبر ارزش این میزان تولید را بیش ازیک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ذکرکرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۳۸ طرح و سایز مختلف از رینگ ۱۳ تا ۲۰ در این کارخانه تولید می شود.

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: درحال حاضرسهم کویرتایر ازتولید تایر سواری رادیال ۱۹٫۴درصد و کل تولید صنعت تایرکشور ۱۷ درصد است.

وی بیان کرد: پس از رفع ممنوعیت صادرات تایراز اواخر سال ۱۴۰۰ تاکنون حدود ۱۶هزار حلقه انواع تایر سواری به ارزش ۳۰۰هزار دلار به کشورهای پاکستان و آذربایجان صادر شده است.

زینلی با بیان اینکه نیاز استان علاوه بر نمایندگان فروش در سطح استان از طریق ایجاد مرکز عرضه مستقیم تایر در محل تعاونی مصرف کارکنان درشهر بیرجند به صورت کامل تأمین می شود افزود: همچنین بر اساس درخواست سازمان های دولتی و نظامی و انتظامی ،تایر مورد نیاز در مقاطع مختلف تحویل شده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به تامین بخش عمده ای از تایر موردنیاز خودروسازان در سایزهای مختلف تصریح کرد، درحال حاضر حدود ۴۰درصد از نیاز تایر خودروسازان کشور را کویرتایر تامین می‌کند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۶ نفر در این شرکت جذب و مشغول به کار شده اند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زائران برای تشرف به حج تمتع نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها