رسیدگی چهره به چهره به درخواستهای مردمی نقش موثری در افزایش رضایت مردم دارد
مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت گفت: رسیدگی چهره به چهره به درخواستهای مردمی نقش موثری در افزایش رضایت مردم دارد.
به گزارش “پیام خاوران“، مرتضی رضیئی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اطلاع رسانی و پاسخگویی مسئولین نفت و گاز در استان خراسان جنوبی تشکر کرد.
مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت گفت: خدمت به خلق یک افتخار است و تکریم مردم و حفظ عزت آنها اصلی اساسی است که باید در تمامی برنامهها مورد توجه قرار گیرد.
رضیئی با اشاره به نقش موثر رسیدگی چهره به چهره به افزایش رضایت مردم افزود: خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلتها شمرده شده و شایسته و بایسته است همواره تلاش کنیم تا در مسیر خدمت رسانی و رضایت به مردم پیشقدم باشیم.
مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت ضمن اشاره به اطلاع رسانی مناسب و حضور مسئولین نفت و گاز در استان خراسان جنوبی گفت: طی دو روز حضور در شرکت گاز پاسخگو سوالات و درخواستهای مشترکین بودیم و امیدواریم توانسته باشیم در خدمت به مردم عزیز استان خراسان جنوبی قدمی مثبت برداشته باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی و مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان جنوبی نیز جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات هم استانیهای گرامی در محل میز خدمت ارتباطات مردمی حضور داشتند.
انتهای پیام/ ۱۰۲
برچسب ها :رسیدگی به درخواست های مردمی، گازرسانی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰