فرماندار سربیشه:سپاه مظهر عزت و قدرت ایران اسلامی است+ عکس

فرماندار سربیشه،سپاه را مظهر عزت و قدرت ایران اسلامی دانست و گفت: سپاه نه تنها در ایران که در کمک به دیگران در منطقه همواره نقش آفرین بوده و به همین دلیل دشمنان چشم دیدن آنها را ندارند.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از  روابط عمومی فرمانداری سربیشه، محمدرضا لکزایی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در راستای قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی از سوی پارلمان اروپا، اظهار داشت: این اقدام مغرضانه و نا بخردانه نشان از عمق کینه ورزی و عصبانیت دشمن از توفیقات ارزنده سپاه در عرصه‌ های مختلف ماموریتی این نهاد مقدس است.

وی با اشاره به اینکه ایمان، اخلاص، معنویت، روحیه جهادی و انقلابی گری در بین سبزپوشان ولایت مدار این نهاد می باشد، افزود:آنانی که خود خاستگاه و مامن تروریست ها هستند در تلاش هستند این مجموعه ارزشمند را در فهرست آنچه که سازمان‌ های تروریستی نامیده می شود، قرار دهند.

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه این اقدام سبب ارتقای محبوبیت و مرجعیت سپاه در مبارزه با تروریسم جهانی می شود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه ای ملی و جهانی برای امت اسلام و ملت ایران است.

لکزایی همراهی با جبهه مقاومت اسلامی و ایفای نقش در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی را از ویژگی های این نهاد انقلابی عنوان کرد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیانیه سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی به‌ مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها