قیمت گوشت قرمز در بیرجند مصوب شد/فروش با قیمت بیشتر تخلف است

ئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند گفت: در جلسه اخیری که در استانداری برگزار شد مقرر شد قیمت هر کیلو گوشت بزغاله وبره نر بین 330تا340هزارتومان به فروش برسد.

به گزارش ” پیام خاوران “، گوشت قرمز وگوشت مرغ از جمله مواردی است که از چند وقت اخیر خواب وخوراک را از مردم،از تولید کننده گان گرفته است ان گونه که هر چند روزی شاهد پروازها قیمت ها در این دو نوع ماده غذایی هستیم .

در چند روز گذشته بود که مسئولان استان قیمت گوشت قرمز را در بیرجند ارزان ترین قیمت در سطح کشور عنوان کردند واین خبر با عنوان بیرجند ارزان ترین گوشت را دارد در پایگاه خبری پیام خاوران منتشر شد.

هرچند رئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند به خبرنگار ما گفت، درحال حاضر قیمت گوشت در بیرجند بین 280 تا 300هزارتومان است اما قرار است در استانداری جلسه ای برای قیمت گذاری تعیین شود.

حال خبرنگار ما بعد از گذشت چند روز به سراغ رئیس اتحادیه مواد پروتئینی رفت تا قیمت جدید را جویا شود وی به خبرنگار ما گفت: در جلسه ای که برای قیمت گذاری گوشت در استانداری برگزار شد،مقرر شد قیمت گوسفند ماده وبز بین 260تا270 هزارتومان، قیمت هر کیلو گوشت بزغاله وبره نر بین 330تا340هزارتومان باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه مقرر شد قیمت هر کیلو گوشت گوساله 280هزارتومان باشد افزود: قیمت هرکیلو گوشت شتر 320هزارتومان،بچه شتر 370هزارتومان وگوشت گاو مخلوط 245 هزارتومان قیمت گذاری شد.

وی بیان داشت:قیمتهای جدید برای قصابیهای سطح شهر ابلاغ شده است وتا اطلاع ثانوی هرقیمتی به جز این قیمتهای تعیین شده تخلف است.

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند با اشاره به قیمت گوشت مرغ هم گفت: درحال حاضر قیمت گوشت مرغ در مراکز عرضه مستقیم کیلویی 63هزارو500تومان ودر مراکز خرده فروشی 66هزارتومان عرضه میشود.

بیشتر بخوانید   توزیع بیش از 4 تن گوشت گوسفندی در بیرجند

ابراهیمی در پاسخ به اینکه در حال حاضر آیا گوشت قرمز ویا دام از استان خارج میشود گفت:دامدار موظف است در صورتیکه 20درصد از دام خود را درداخل استان به فروش برساند میتواند مابقی را ارسال کند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها