جابجایی41 هزار مسافر در ایام نوروز با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی 41 هزار و 107 مسافر در قالب 3 هزار و 950 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از محورهای استان اظهار داشت: از 24 اسفند ماه 1401 تا پایان روز 4 فروردین ماه 1402 ترددهای ثبت شده در 80 دستگاه تردد شمار استان 2 میلیون و 863 هزار و 644 تردد بوده که با توجه به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش 4 درصدی ترددها در استان بوده‌ایم.

وی گفت: مجموع ترددهای روز گذشته نیز 293 هزار و 244 مورد بوده که نسبت مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه طرح در سال  گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

جلال زاده اضافه کرد: بیشترین تردد در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه، فردوس – بجستان و قاین – گناباد بوده است.

وی از جابجایی 41 هزار و 107 مسافر در قالب 3 هزار و 950 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی در استان خبر داد و افزود: در این حوزه طی مدت یاد شده شاهد افزایش 2.7 درصدی سفر و 4 درصدی مسافر بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند، ادامه داد: 250 نیروی راهداری در قالب 35 تا 40 اکیپ ثابت و سیار با 235 خودرو سبک و سنگین راهداری در 33 راهدارخانه طی طرح راهداری نوروزی در استان فعالیت دارند.

جلال زاده یادآور شد: هموطنان عزیز قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها می‌توانند با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید   افزايش یک درصدی ترافیک در جاده‌های خراسان جنوبی

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها