اعزام ۷۴ کاروان خدام رضوی به ۳۱ استان کشور و ۱۰ کشور خارجی

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: شانزدهمین دوره جشن‌‌های بین المللی زیر سایه خورشید با اعزام ۷۴ کاروان خدام رضوی در داخل کشور و ۱۰ کشور جهان با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، خدام حرم رضوی در چهارمین روز از حضور خود در خراسان جنوبی وارد شهرستان سربیشه شدند و با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

مبلغ اعزامی کاروان زیرسایه خورشید در دیدار با امام جمعه سربیشه افزود: شانزدهمین دوره جشن‌ های بین المللی زیر سایه خورشید انجام می‌شود و امسال ۷۴ کاروان خدام رضوی در داخل کشور و ۱۰ کشور جهان برنامه‌های مختلف اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام سیدمهدی کریمی گفت: هر کدام از کاروان‌ها در استان به نام و یاد دو شهید حوادث اخیر شهید اسداللهی و شهید بادامکی نامگذاری شده است.

وی با بیان اينکه کاروان‌های زیر سایه خورشید به دنبال ایجاد حس معنوی در جامعه هستند بیان کرد: ایجاد حس معنوی و ارتباط دل با وجود امام رضا(ع) از اهداف این کاروان‌ها است.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: کاروان‌ها به برکت امام رئوف در این سال‌ها موفق بوده و ادامه دارد و نشان دادیم زیارت صرفا از راه نزدیک نیست بلکه از راه دور هم امکان زیارت دارد.

کریمی با بیان اينکه ائمه اطهار(ع) کلام ما را می‌شنوند و سلام ما را جواب می‌دهند گفت: در طول این دوره‌ها عشق و دلدادگی و وصل شدن دلها به امام رضا(ع) را می‌بینیم.

وی عنوان کرد: از جمله این دلدادگی می‌توان در روستاهای مرزی و محروم نهبندان دید که مردم آن از امکانات اولیه بهره‌مند نیستند اما کودکان و بزرگان دور پرچم امام رضا(ع) جمع شدند و این نشان از ارادت آنها به ائمه اطهار دارد.

امام جمعه سربیشه نیز در این دیدار گفت: همانطور که رهبری فرمودند جهاد تبیین بسیار مهم است و پشتوانه این فرمایش رهبری نیز سخن امام رضا(ع) است که فرمودند اگر مردم زیبایی کلام ما را بدانند به طور قطع تبعیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید   اخبار افتخارات مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی در یک نگاه

حجت الاسلام سید حسین کاظمی اظهار داشت: نه تنها نباید باری روی دوش نظام بگذاریم بلکه باید تلاش کنیم تا باری از روی دوش نظام برداریم و یار و یاور این نظام باشیم.

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها