سخنران محوری مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در بیرجند رئیس قرارگاه عمار خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: سخنران محوری مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار خواهد بود.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام والمسلمین مشرفی صبج امروز در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد و تشکیل ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با تاکید بر ارزشمند بودن کار در جبهه تبیین، اخلاق و دین؛ حضرت امام خمینی(ره) را به عنوان اسوه جهاد تبیین بیان کرد و اظهار داشت: این فقیه عالی قدر با درس گرفتن از اسلام و ائمه معصومین (ع) مسیری را نه برای مردم ایران بلکه برای احیای بشریت فراهم کرد و این نشان دهنده عظمت و جایگاه حضرت امام خمینی(ره) است و الحمدالله حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) نیز به خوبی این مسیر نورانی را ادامه دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در سالیانی که پشت سرگذاشتیم استکبار جهانی برای خاورمیانه نقشه شومی کشیده بود که با اراده الهی و درس گرفتن از مکتب قران و معصومین (ع)  و تدبیر ولی فقیه  این توطئه خنثی شد. از تنگه باب المندب و یمن و سوریه و عراق و داعش گرفته تا جنگ ترکیبی در کشور عزیز ما دشمنان چه در سر می‌پروراندند و می‌خواستند کشور عزیز ما صحنه اغتشاشات باشد اما امروز در کشورهایی که با تمام قوا  سعی در به هم ریختن کشور داشتند چه خبراست و آنجاها صحنه اعتراضات شده است.

وی با اشاره به جنایات استکبار جهانی بیان کرد: اگر بخواهیم حرکت‌های ضد بشری و ضد حقوق بشری آمریکا را بیان کنیم انواع و اقسام جنایات و جرم‌ها را شاهد هستیم که می‌توان عنوان ایالات متحده را ایالات متحده بدهی، ایالات متحده قتل و جنایات نام نهاد. اما نکته مهم و کلیدی که در این سالها در سطح جهانی در حال وقوع است این است که آنها این کوه از جنایات را با ابزار رسانه و تبلیغ در حد کاه و کمتر از آنان جلوه می‌دهند و در مقابل دستاوردهای عظیم اسلام، انقلاب اسلامی و شهدا عزیز را با ترفندهای رسانه‌ای در حد کاه تنزل می‌دهند لذا توجه به امر تبلیغ و تبیین ضرورت خاص دارد و باید با سلاح فکر و اندیشه و با خلاقیت به تبیین و تبلیغ بپردازیم که کتاب شش محور جهاد تبیین اثر حجت الاسلام و المسلمین راجی که بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) نوشته شده می‌تواند چراغ راهی در این زمینه باشد.

بیشتر بخوانید   تمامی مشترکین خانگی و تجاری گاز استان خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند

مشرفی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در تمامی استان برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و ان‌شاء‌الله با حضور مردم، مراسمات باشکوهی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد، در ۱۳ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه جماران و روز ۱۴ خرداد ساعت ۱۷:۰۰ در مدرسه علمیه سفیران هدایت(واقع در خیابان شهید مطهری(ره) ) را از برنامه‌های محوری مر کز استان بیان کرد و افزود: سخنران محوری این مراسمات، سخنران کشوری حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها