دست‌اندرکاران خانه‌های امداد خراسان جنوبی به زیارت اربعین اعزام شدند

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از اعزام 168 نفر از عوامل اجرایی خانه‌های امداد فعال استان به زیارت اربعین خبر داد و گفت: ساماندهی و توانمندسازی 318 محله کم برخوردار خراسان‌جنوبی در دستور کار ستاد توانمندسازی محلات قرار گرفته است.

به گزارش “پیام خاوران” محمد عرب در حاشیه مراسم اعزام کاروان رهسپاران عصر ظهور به زیارت اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام اربعین امسال 168 نفر از عوامل اجرایی خانه‌های امداد استان فعال در طرح توانمندسازی 2020 محلات کم برخوردار در قالب کاروان رهسپاران ظهور به سفر اربعین اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی گفت: طرح 2020 با محوریت توانمندسازی و‌ تحول اجتماع محور 2020 محله کم برخوردار در کشور در حوزه‌های فرهنگی، مسکن، اشتغال، تحصیلات، سلامت، خوراک، پوشاک و ورزش در دستور ستاد توانمندسازی محلات قرار گرفته است.

وی افزود: از 2020 محله کم برخوردار کشور ساماندهی 318 محله به خراسان‌جنوبی واگذار شده که 9 محله مربوط به کمیته امداد در قالب خانه امداد است.

عرب عنوان کرد: عوامل اجرایی خانه‌های امداد ضمن شناسایی مشکلات و انتقال به نهادهای مسئول و دستگاه‌های اجرایی، در رفع مسایل و چالش‌های محله مشارکت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی گفت: با اشاره به اعزام 44 نفر از عوامل اجرایی خانه‌های امداد به زیارت اربعین در سال گذشته افزود: همه افراد اعزامی از میان آقایان معرفی شده‌اند و برای بانوانی که در این طرح همکاری دارند نیز سفر به مشهد مقدس در ایام رحلت رسول گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کشف بیش از ۲۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها