کشف ۴ میلیون و ۹۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف بیش از چهار میلیون و ۹۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، سرهنگ حسن شجاعی نسب ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته فراجا گفت: در یک سال گذشته 26 طرح برای مقابله با کالا، ارز و سوخت قاچاق در خراسان جنوبی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در این ارتباط دو هزار و 368 خودرو توقیف شده است افزود: بیش از چهار میلیون و 923 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و سه هزار و 809 نفر هم در این زمینه دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اعلام اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 252 میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: امنیت یک نیاز اساسی و راهبردی و زیرساختی است و فرماندهی انتظامی افتخار دارد که در کنار دیگر دستگاه‌های امنیتی، تاثیر بسیاری دارد و شهدایی در این زمینه تقدیم کرده است.

شجاعی‌نسب بیان کرد: پاسخگویی به بیش از 298 هزار تماس مردمی از طریق پلیس 110،  برقراری 15 هزار و 292 تماس مردمی با سامانه 197، صدور بیش از 50 گذرنامه که نشانگر افزایش هشت درصدی آن نسبت به مدت مشابه است از جمله اقدامات انجام شده در یک سال گذشته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و در ایام اربعین 13 هزار و 699 فقره گذرنامه عادی توسط همکاران ما در استان صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از صدور 15 هزار و 624 گذرنامه پنج ساله با دریافت کمترین هزینه خبر داد و افزود: چهار هزار و 757 گذرنامه رایگان لیبل خورده شده است.

شجاعی نسب با اشاره به خدمت گذاری به زوار پاکستانی در حوزه انتظامی، ترافیکی و خدماتی گفت: در یک سال گذشته از 9 هزار و 942 صنف بازدید و به دو هزار 290 صنف تذکر و از 650 مورد تعهد اخد شد و علاوه بر صدور 704 اخطار، نسبت به پلمپ 221 واحد صنفی اقدام شد.

بیشتر بخوانید   مهارتهای زندگی| اعجاز کلام کوتاه در یکصد نسخه طلایی (2)

وی تصریح کرد: 18 هزار و 681 گواهینامه صادر و دو هزار و 626 صدور دفترچه و تمدید آن توسط پلیس راهور انجام شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در این مدت 48 هزار و 770 شماره گذاری خودرو انجام شده و 82 درصد پرونده‌های ارجاع به مرکز مشاوره و مددکاری انتظامی استان منجر به مصالحه شده‌اند.

شجاعی‌نسب گفت: بررسی کارشناسی علمی چهار هزار و 696 صحنه جرم، انگشت نگاری از پنج هزار و 573 متهم و مظنون، بررسی اصالت بیش از دو هزار خودرو و موتور سیکلت از جمله اقدامات پلیس آگاهی خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و 896 مشمول به مراکز آموزشی در یک سال گذشته اعزام شده‌اند، افزود: در این مدت 421 سرباز گواهینامه مهارت آموزی دریافت و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی و جذب بازار کار شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان سرقت خرد در استان 12 درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: سرقت خشن در خراسان جنوبی نداریم و سه هزار و 507 سارق دستگیر و چهار هزار و 241 سرقت کشف و اموال مکشوفه به صاحبان آن برگشت داده شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/182

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها