حضور فعال شرکت فروزان بیرجند در نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده”

مراسم افتتاح نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده” با حضور ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی،رئیس ومسئولان دانشگاه بیرجندومدیران و فعالان بخش صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی درسالن امید این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش « پیام خاوران » معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با حضور در غرفه شرکت فروزان بیرجند ،ضمن عرض خداقوت به تلاشگران عرصه تولید، با ارائه گزارشی از سوی مدیران شرکت ، در جریان آخرین اقدامات وفعالیت های انجام شده قرار گرفت.

شرکت  فروزان بیرجند نیز با حضور فعال در این نمایشگاه آخرین دستاوردها ، تولیدات ، توانمندی ها و نقش خود در اشتغال استان را به نمایش گذاشت.

مدیرعامل شرکت فروزان بیرجند گفت:زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ فروزان، با بهره مندی از فارم های گوشتی به ظرفیت بیش از یک میلیون قطعه در هر دوره ، تامین جوجه با برندهای مرغوب ایران، گروه های دانش بنیان تغذیه، کلنیسین ، واکسیناتور با تامین خوراک آماده طیور  با بهترین ضرایب تولید و بهبود کیفیت مراحل آماده سازی صنایع گوشتی طیور همگام با فناوری روز دنیا با شعار امنیت غذایی، حلیت پایدار، با استفاده از ناوگان حمل و نقل مدرن و تخصصی ،شرکت حمل و نقل بین المللی و دارا بودن مجتمع کشتارگاهی با خطوط اتوماتیک، دارای گریدA در طرح طبقه‌بندی کیفی سازمان دامپزشکی کشور و کد IR صادرات، در حین نظارت دقیق و مستمر ناظرین بهداشتی همسان با استانداردهای جهانی صنعت غذایی مطابق با ذائقه مشتری خوش سلیقه خود با رعایت کامل ضوابط بهداشتی با کیفیتی عالی با برند کاکل زری و فروزان خود را موظف و پیشگام در ارائه محصولات سالم برای تامین سلامت و بهداشت جامعه می‌داند که در این حوزه دارای ۸ شرکت فعال تابعه است .

رضا فروزانفر اظهارکرد: تلاش مدیران و متخصصان و پرسنل کارآزموده آن همگام با فناوری روز دنیا در یک زنجیره تولید کیفیت ،سلامت و اطمینان را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید   قطع 8 ساعتي گازبرخی از مشتركين شهرستان بیرجند

رئیس دانشگاه بیرجند در مراسم افتتاح این نمایشگاه، با بیان این مطلب که در دولت سیزدهم و وزارت علوم نگاه ویژه‌ای به بخش اشتغال زایی شده، از اجرای طرح بورسیه صنعتی گفت و تصریح کرد: در طرح بورسیه صنعتی دانشجویان ساعاتی را در هفته به اشتغال در واحدهای صنعتی و کسب مهارت می پردازند تا پس از فارغ التحصیلی در واحد صنعتی مشغول به کار شوند.

دکترلامعی تأکید کرد: براساس تفاهم نامه فی مابین بنیاد ملی نخبگان و دیگر دستگاه ها مقرر شده در بورسیه صنعتی به دانشجویان مقرری ماهانه پرداخت می شود.

نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده” به همت معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و با هدف ارتباط هر چه بیشتر بین دانشجویان، کار آفرینان و صنایع  استان افتتاح شد.

کارآفرینان و صنعتگران استان، تولیدات خود را در 24 غرفه این نمایشگاه عرضه کرده اند.

تعداد 22 غرفه این نمایشگاه مربوط به تولیدات داخل استان و دو غرفه نیز مربوط به خارج استان است.

نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده” روزهای سه‌ شنبه و چهارشنبه 9 و 10 آبان 1402 در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن امید دانشگاه بیرجند پذیرای دانشجویان، صاحبان صنایع و علاقمندان می باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها