مشارکت در انتخابات، ضربه مهلکی به استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال مشارکت در انتخابات ضربه مهلکی به استکبار جهانی است. خراسان جنوبی از استان‌های الگو و ممتاز در ولایتمداری است و باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیین تکریم و تجلیل از  فعالان ارکان مساجد خراسان جنوبی صبح امروز با هدف هم افزایی در راستای اعتلای مساجد، شناسایی و انتشار الگوهای موفق و برتر، ایجاد تبادل تجربه بین خادمین و ارکان مساجد، ارتقاء سطح هماهنگی‌ها بین ارکان مساجد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: دشمنان تلاش کرد با اسلام ستیزی، نور اسلام را در دل ملت‌ها خاموش کنند و ولایت را از مردم بگیرند اما نتوانستند. دشمن از سال‌ها قبل برای این فتنه طراحی و هزینه هنگفتی کرد اما مردم ایران با همدلی و حمایت از ولایت فقیه تمام نقشه‌های آنها را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام  عبدالله حاجی صادقی بیان کرد: 9 دی، روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود و مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند. دشمن از دو دهه قبل می‌خواهد مردم را در مقابل ولایت و انقلاب قرار دهد در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز بزرگترین مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به این مردم است.

وی افزود: دشمن از مردم ایران عصبانی است چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند. مسئولان نیز با خدمت به مردم انگیزه و نشاط و امید را در مردم بالا می‌برند، اگر این خدمت‌رسانی استمرار پیدا کند دشمن خواهد دید وقتی دولت و مجلسی انقلابی و ولایتمدار سرکار باشند به معنای واقعی مردم سالاری شکل می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال مشارکت در انتخابات ضربه مهلکی به استکبار جهانی است. خراسان جنوبی از استان‌های الگو و ممتاز در ولایتمداری است و باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند.

بیشتر بخوانید   توقيف سواري 405 با كشف 101 كيلو ترياك

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و آینده روشن است، تصریح کرد: امروز خوشحالیم که انقلاب فراز و نشیب دارد اما توقف ندارد. ما با قیام و حضور و انتخاب درست و خدمتگزاری مسئولان به مردم نخواهیم گذاشت دشمن در شکستن اراده مردم موفق شود.

حاجی صادقی بیان کرد: باید مساجد زنده باشد و آن را سنگری برای جنگ با شیاطین بدانیم. باید مساجد پایگاهی برای بصیرت‌افزایی و دفاع از اسلام باشد لذا باید این پایگاه‌ها را قوی و تقویت کنیم.

در این مراسم 500 فعال مساجد منتخب استان و 20 نفر از عوامل مؤثر مساجد برتر در سطح استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها