۱۰۱ خانوار روستایی از راه مناسب برخوردار می‌شوند

معاون فنی و راه های روستایی خراسان جنوبی از تکمیل راه روستایی نوغاب _ دستگرد_ کیدشت به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد و گفت: ۱۰۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۳۸ نفر از این راه مناسب برخوردار خواهند شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید سهرابی، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به در دست اقدام بودن عملیات اجرایی محور روستایی نوغاب_ دستگرد_ کیدشت به طول ۱۲ کیلومتر اظهار داشت: تا پایان خرداد ماه امسال این پروژه تکمیل می شود.

وی در ادامه با بیان این که ۱۰۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۳۸ نفر از این راه مناسب برخوردار خواهند شد افزود: برای پروژه مذکور ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
تکمیل این راه روستایی، دسترسی اهالی این روستاها به امکانات مختلف را تسهیل و کیفیت زندگی آن ها را ارتقا خواهد داد همچنین زمینه را برای توسعه و رونق اقتصادی منطقه فراهم می کند.

آغاز عملیات روکش آسفالت مسیر خورزاد – مصعبی

عملیات روکش آسفالت مسیر بین روستاهای خورزاد – مصعبی به طول ۶ کیلومتر آغاز شد.

عملیات اجرایی این پروژه صبح امروز با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

در حاشیه این بازدید “خزیمه” رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سرایان عنوان این پروژه را ” تکمیل روکش آسفالت جاده سرایان به کاخک ” اعلام کرد و گفت: بخشی از این عملیات در حدفاصل روستای خورزاد به کریمو طی ماه گذشته انجام شد و از امروز عملیات روکش آسفالت روستای خورزاد به مصعبی به طول ۶ کیلومتر اجرا می شود.

وی اذعان کرد: در صورت فراهم بودن شرایط دمایی و تامین آسفالت مورد نیاز، پیش بینی می کنیم این پروژه تا دو هفته دیگر تکمیل و به بهره برداری برسد.
در این بازدید دهیار و شورای اسلامی روستای مصعبی نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند: دشمن دروغ و تهمت را در دستور کار قرار داده است

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها