لزوم مدیریت مصرف برق در هیئت‌های عزاداری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با توجه به آغاز مراسم عزاداری دهه اول محرم، از هیأت‌ها، تکایا و مساجد خواست، مصرف برق را مدیریت کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر با اشاره به افزایش بیش از 6 درصدی مصرف برق در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: گرمای شدید در استان و کشور، مقدار مصرف و پیک مصرف برق را افزایش داده به طوری که در چند روز حتی رکورد مصرف تابستان پارسال نیز شکسته شده است.

وی افزود: همزمان شدن ایام عزاداری دهه اول محرم با روز‌های گرم آغاز تابستان، سبب افزایش چشمگیر مصرف برق در ساعات نخستین شب و به ویژه در پیک دوم روز در ساعات 20 تا 23 می‌شود که می‌طلبد علاوه بر مدیریت و صرفه جویی مصرف برق در بخش خانگی، در هیئت‌‌ها، تکایا و مساجد برگزارکننده‌ مراسم عزاداری محرم نیز، مصرف برق مدیریت شود تا از قطع برق در پیک شبانه جلوگیری شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مشترکان بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، اماکن و عمومی می‌توانند تابستان امسال در پویش با انرژی علاوه بر بهره مندی از جوایز صرفه جویی ذکر شده برای تابستان پارسال، با کاهش 15 درصدی مصرف برق شان در مقایسه با تابستان پارسال از جوایز ارزشمندی همچون خودرو نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برندگان پنج محصول ایران خودرو اعلام شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها