پرداخت پاداش میلیاردی برای مشترکان خوش مصرف برق در خراسان جنوبی

مشترکان خوش مصرف برق در خراسان جنوبی، یک میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان پاداش دریافت کردند.

به گزارش “پیام خاوران”، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: این پاداش از ابتدای خرداد تا کنون مشمول ۷۱ هزار و ۶۹۱ قبض برق خراسان جنوبی شده که برای ۷۱ هزار و ۵۹۹ مشترک صاحب این قبوض، پرداخت شده است.

مهدی دادگر افزود: در طرح‌های تابستانه‌ی توانیر، هر مشترک به ازای هر کیلووات ساعت صرفه جویی در مصرف برق، تا ۲۰ برابر تعرفه‌ی برق معادل ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان، پاداش دریافت می‌کند و در صورتی که بتواند با شرکت در پویش “با انرژی” مصرف برق خود را در مقایسه با تابستان گذشته، ۱۵ درصد کاهش دهد از جوایز میلیونی و خودرو به قید قرعه بهره مند می‌شود.

وی گفت: در خرداد امسال ۶ مشترک استان با شرکت در پویش “با انرژی” و کاهش محسوس برق مصرفی شان از جوایز ۱۰ میلیون تومانی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی افزود: در خرداد امسال مشترکان برای دریافت جایزه خودرو باید در سطح ملی با دیگر مشترکان کشور رقابت می‌کردند، اما از تیرماه سهمیه جوایز خودرو برای صرفه جویی در مصرف برق، استانی شده که سهمیه خراسان جنوبی تا پایان شهریور ۳ خودرو است، اما با همکاری مشترکان و صرفه جویی بیشتر، سهمیه ی جوایز خودرو برای استان قابل افزایش است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها