تحقق فروش 13 هزار میلیارد تومانی بیمه کوثر

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر گفت: فروش  بیمه کوثر در شش ماهه سال 1403 با 99 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 133 هزار و 719 میلیارد ریال رسید.

به گزارش ” پیام خاوران”   به نقل از روابط عمومی و تبلیغات مسعود طاهری وسیه سریر اظهارکرد: این حق بیمه با ترکیب فروش 85.1 درصدی در رشته های غیرزندگی و 14.9 درصدی در رشته زندگی محقق شده است.

وی  افزود: طی این دوره رشته‌های آتش سوزی، درمان و عمر زمانی و عمر و سرمایه گذاری بیشترین درصد رشد فروش را نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته داشته‌اند.

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر با بیان اینکه  بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت 38 درصد در شش ماهه سال 1403، مبلغ 50 هزار و 693 میلیارد ریال خسارت به بیمه گزاران پرداخت کرده است، خاطر نشان کرد: در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی 86.3 درصد و بیمه‌های زندگی 13.7 درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است.

وسیه سری، همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی و هم چنین ارائه خدمات برخط در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را از مهمترین عوامل موثر در رسیدن به این موفقیت و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ارایه پوشش‌های نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها