توزیع بیش از 600 سبد غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع 695 سبد معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، احمد بخشی کمک به همنوعان را یکی از وظایف جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت: این جمعیت حتی در زمان غیر از بحران نیز از نیازمندان دلجویی می‌کند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر از طریق جذب خیران تلاش دارد تا کمک های بشردوستانه و خیرخواهانه را به نیازمندان برساند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز با کمک خیران، سبدهای ارزاق غذایی میان نیازمندان استان خراسان جنوبی توزیع شد.

بخشی از توزیع 695 سبد معیشتی در بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: ارزش هر سبد غذایی ده میلیون ریال که جمعا به ارزش 6 میلیارد و 950 میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف در این گروه محلات کم برخوردار، افراد معرفی شده از سوی ستاد مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان است.

اعلام آمادگی تیم‌های «سحر» هلال‌احمر خراسان جنوبی مسلط به زبان “عربی” برای اعزام به لبنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی تیم‌های سحر این جمعیت جهت ارائه کمک‌های اولیه و حمایت روانی به آسیب‌دیدگان متأثر از حوادث اخیر در کشور لبنان خبر داد.

محمدعلی کاوسی به این مطلب اشاره کرد و گفت: به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کشور لبنان و شهادت و مجروحیت شمار زیادی از شهروندان لبنانی اعضای تیم‌های سحر (سفیران حمایت‌های روانی) مسلط به زبان عربی، به منظور ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی (MHPSS) و تأمین بهداشت و درمان (جسمی و روحی) آسیب‌دیدگان از سراسر استان خراسان جنوبی آماده ارائه خدمت به آسیب‌دیدگان این حادثه هستند.

وی ادامه داد: تیم‌های سحر با هدف جلوگیری از گسترش و توسعه تبعات روحی، روانی و اجتماعی ناشی از آثار حوادث، جنگ و بحران‌ها همواره در خدمت آسیب دیدگان هستند.

بیشتر بخوانید   ۱۰۶نامزد انتخابات مجامع هلال احمر خراسان جنوبی تایید صلاحیت شدند

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها