پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت هفته انتظامی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، از تلاش های فرماندهی و پرسنل انتظامی خراسان جنوبی قدردانی کرد

به گزارش “پیام خاوران” در متن پیام مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت هفته فراجا آمده است: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی کشور است. ( امام خامنه ای« حفظه الله»)

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر مرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری مردان و زنان دلیر و غیور است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده‌اند.

دلاورمردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با مجاهدت‌های مستمر خود، بستر امن زندگی و امنیت پایدار در ایران اسلامی را برای کار و فعالیت ملت ایران در جهت رشد و توسعه فراهم ساخته و تبدیل به مأمن امن آحاد جامعه و لنگرگاه ایجاد ثبات و آرامش در درون مرزهای این سرزمین پرافتخار شده‌اند.

امید آن داریم که حافظان نظم و امنیت در جامعه، با توکل به خداوند متعال و در سایه ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی و تأمین امنیت شهروندان خدمتگزاران ملت شریف ایران موفق باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان انتظامی و همچنین تبریک هفته انتظامی، که امسال مزین به شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» شده است، تلاش های فرماندهی و کارکنان مردمی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی را ارج نهاده و از خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) سلامتی و سرافرازی تان را مسئلت می نمایم.

بیشتر بخوانید   شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی رتبه اول جشنواره شهید رجایی کسب کرد+ عکس

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها