دشمنان نظام و اسلام درصدد توسعه فساد در جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان قسم خورده نظام و اسلام در طول تاريخ و به ویژه در زمان ما بنا را بر اين گذاشتند که قانون شکني، ضعف، اعتياد و فحشا و منکرات و اختلاف و انواع و اقسام ابزاري که در دست آنها مي باشد فساد را در جامعه گسترش دهند.

به گزارش “پیام خاوران” آیت‌الله عبادی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: رفتار و عملکرد انتظامي درست نقطه مقابل دشمنان است پليس در برقراي نظم و انضباط در جامعه پيش قدم بوده و از حق حمايت و پشتيباني می کند.

وی نیروی انتظامی را امين و مقتدر جمهوری اسلامی ايران دانست و افزود: از ميان وظايف نیروی انتظامی مهمترين آن اجراي ماموريت ها بر محور قانون است.نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به برخی از خیانت‌های استکبار به کشور ایران اشاره و بیان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات از ناحیه لیبرال دموکراسی بر ما تحمیل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نیروی انتظامی از مرزها گرفته تا درون شهرها و روستاها و به هر حال در هر جايي و با هر کيفيتي که باشد در برقراری نظم و انضباط در جامعه پيش قدم بوده و از حق حمايت و پشتيباني و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

امروز پليس در لايه‌هاي مختلف زندگي مردم حضور دارد

فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي هم در اين ديدار با اشاره به عملکرد و خدمت رساني پليس در سطح استان اظهار داشت: شرکت در نماز عبادي سياسي جمعه، سخنراني فرماندهان و اطلاع رساني لازم به شهروندان، دیدار با نمايندگان ولي فقيه و امامان جمعه در سراسر استان، ميزهاي خدمت، ديدارهاي مردمي، سرکشي و احوال پرسي از خانواده معظم شهدا ايثارگران، جانبازان وابستگان، بيماران، ايتام، برگزاري نشست هاي علمي و مشورتي،برگزاري مسابقات، عطرافشاني گلزار شهدا و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي از جمله برنامه‌هاي پيش بيني شده در این هفته است.

بیشتر بخوانید   قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار حسن شجاعی نسب گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» است و امیدواریم همه ما به عنوان یک شهروند پشت سر قانون حرکت کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: با همراهی خوب مردم و مشارکت و حمایت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و ائمه جمعه و شورای تأمین در خراسان جنوبی امنیت نسبی و پایدار برقرار است و مطالبات مردم در اولویت اقدامات ما قرار دارد.

وی تصريح کرد: امروز پليس در لايه های مختلف زندگی مردم و در جغرافيای گسترده ايران اسلامي از مرز تا دريا از کوير تا درون شهرها، کوچه ها، محلات حضور داشته و مشغول خدمت رساني و تامين امنيت و آرامش مردم است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبي با اشاره به اينکه در حوزه خدمات به مردم فعاليت های بسيار گسترده ای در حال انجام است، خاطر نشان کرد: قانون و امنيت مردم خط قرمز ماست و با تقديم جان خودمان از امنيت و آرامش مردم مراقبت خواهيم کرد.

انتهای پیام/ 103

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها