تکمیل 100طرح ورزشی خراسان جنوبی نیازمند ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 100 طرح ورزشی با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در خراسان جنوبی برای بهره‌برداری به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش “پیام خاوران”، محمدعلی ربیعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صد طرح ورزشی با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در استان در انتظار تامین اعتبار برای بهره‌برداری هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: تکمیل این طرح‌ها ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: خانه جوان بیرجند از جمله این طرح هاست که بیش از ۱۰ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد و برای تکمیل به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به ورزش و جوانان استان اختصاص یافت که نیاز است امسال ۲۰ درصد افزایش داشته باشد.

ربیعی یکی از معضلات مهم ورزش و جوانان را کمبود اعتبار برای نگهداری و حفظ اماکن  دانست و گفت: سالانه حداقل به ۲ میلیارد تومان اعتبار برای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی نیاز است که ورزش و جوانان این اعتبار را به سختی تامین می‌کند.

وی از مسئولان استان خواست ردیف اعتباری برای نگهداری و حفظ اماکن ورزشی در نظر بگیرند.

به گفته مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی سرانه ورزشی در خراسان جنوبی ۵۳ سانتی‌متر مربع است که از این میزان ۴۴ سانتی‌متر مربوط به اداره ورزش و جوانان و مابقی سایر دستگاه‌هاست.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: سرانه ورزشی استاندارد کشور یک متر مربع است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سرایان میزبان مسابقات ورزش روستايي و بازي هاي بومي و محلي منطقه ۵ کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها