استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه تاکید کرد

نقش قوه قضاییه در پاسداري از کرامت انساني و آزادي هاي مشروع شهروندان

استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه نقشي بي بديل در پاسداري از ارزش ها، کرامت انساني و آزادي هاي مشروع شهروندان ايفا نموده است.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران ”  متن پیام استاندار خراسان جنوبی به این شرح است.

 

قوه قضاییه به عنوان یکي از ارکان نظام مقدس جمهوري اسلامي، نقشي بي بديل در پاسداري از ارزش ها، کرامت انساني و آزادي هاي مشروع شهروندان ايفا نموده است و در راستاي اجراي عدالت در بيش از چهار دهه گذشته ياران بسياري را تقديم انقلاب و تحقق حكومت عادلانه اسلامي نموده است كه شهادت مظلومانه آيت الله دكتر بهشتي و ۷۲ تن از يارانش، گواهي روشن براين مدعاست.

 

هفتم تیرماه سالروز بزرگداشت مقام شامخ شهید بهشتی و ياران باوفايش، يادآور نقش حساس منصب قضاوت و نمايانگر جايگاه طلايه داران تأمين سلامت اجتماعي و برقراري عدالت است.

 

بی شک جمله ماندگار شهید بهشتی که فرموده “ما در زير بار سختي‌ها و مشکلات و دشواري‌ها قد خم نمي‌كنيم. ما راست قامتان جاودانه تاريخ خواهيم ماند. تنها موقعي سرپا نيستيم كه يا كشته شويم، و يا زخم بخوريم و به خاك بيفتيم و الا هيچ قدرتي پشت ما را نمي‌تواند خم كند”؛ گواه عيني اش زندگي مجاهدانه ايشان و هزاران سرباز ديگر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در لواي عدالت و انسانيت است.

 

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت پرچم دار پاک دست و عدالت طلب دستگاه قضا، فرصت مغتنمی است تا ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي به ويژه شهداي هفتم تيرماه، از تلاش‌هاي کارکنان قوه قضائيه قدرداني نموده و از خداوند متعال توفيق روزافزون يكايك عزيزان در اين منصب حساس و خطير را خواستارم.

 

اینجانب با گرامیداشت این ايام ، هفته قوه قضائيه را به مجموعه متعهد ،خدوم و دست اندرکاران امر قضا در ايران اسلامي به ويژه مسئولان دستگاه قضايي ، قضات و پرسنل توانمند دادگستري و مجموعه قوه قضاييه در استان خراسان جنوبي ، تبريک عرض نموده و با تقدير وتشکر از زحمات اين نيروهاي متدين، موفقيت و تأييدات الهي در مسير خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي اين عزيزان مسئلت مي نمايم.

بیشتر بخوانید   تنها راه افزایش تولید توسل به حوزه علم و فناروی است/ضرورت خودکفا شدن در تولید گندم

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها