به گزارش "پیام خاوران "،آذری نصرآباد اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس مشتریان تلفن ثابت می توانند از درگاههای تلفنی کلیه خدمات مورد نظر خود را بصورت غیر حضوری استفاده نمایند. وی با اشاره به ایجاد فراهم کردن بسترهای خدمات غیرحضوری مخابرات منطقه ، عدم حضور مشتریان برای دریافت هرگونه خدمت در مراکز و دفاتر مخابراتی در شرایط کنونی را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد: عدم حضور فیزیکی مشتریان در مراکز ارائه خدمات کمک قابل توجهی به قطع زنجیره ابتلاء به ویروس کرونا میکند. مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: مشتریان به راحتی میتوانند از طریق درگاههای مختلف نظیر سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره # ۲۰۲۰* خدمات مربوط به ثبت نام تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت، خدمات اینترنت پرسرعت، پرداخت قبض تلفن ثابت و شارژ کارت تلفن همگانی را انجام دهند. بیشتر بخوانید ارائه بسته ترافیکی ۲۰ گیگابایتی رایگان به معلمان خراسان جنوبی کسب رتبه برترمخابرات خراسان جنوبی برای برنامه هایFTTHدر کشور آذری نصرآباد با اشاره به پرداخت قبض از طریق شمارهگیری ۲۰۰۰، اظهار کرد: شهروندان میتوانند از سامانههای پرداخت غیرحضوری برای قبض تلفن خود نیز با شمارهگیری سامانه ۲۰۰۰ اقدام کنند، که در صورت قطع تلفن آنی وصل میگردد. مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی، سامانههای ۲۰۲۰ ، ۲۰۱۰ برای اینترنت و خرابی تلفن ثابت ۲۰۱۱۷ و همچنین وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و مخابرات من را به عنوان دیگر خدمات غیرحضوری برشمرد. وی افزود : مشترکین تلفن ثابت در صورت نیاز به قبض یا مشاهده جزئیات آن از قبیل دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت و... می توانند با مراجعه به آدرس********www.tci.ir/bill/056 نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. گفتنی است: مشترکین عزیز بجای ستاره در آدرس فوق ضروریست شماره تلفن مورد نظر را وارد نمایند. جدیدترین خبرهای استان وکشور را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید) آذری نصرآباد یادآور شد: مخابرات منطقه با شعار ارتباطی فراگیر، با ارائه تمام خدمات ممکن، سعی در کاهش ترددهای غیرضروری شهروندان و مشتریان برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس را دارد. انتهای پیام/