رضا محزون در گفت وگو با خبرنگار " پیام خاوران " اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد و تصاعدی شرکت بیمه کوثر و کسب افتخارات فراوان در سالهای اخیر، قطعا رضایت و اعتماد بیش از پیش بیمه گذاران و ذینفعان این شرکت بوده است . وی افزود: باید اذغان کرد اهمیت دادن به بیمه گذاران در این شرکت برای مدیرعامل، معاونین، مدیران، پرسنل و دفاتر این شرکت، نهادینه شده است . مدیر شعبه بیمه کوثر خراسان جنوبی بیان کرد: ازسوی دیگر برای بیمه شدگان اهمیت ویژه ای قائل شده و سبب حرکت جهادی در جلب رضایت بیمه شدگان (طرح امام جواد(ع))در این شرکت، بنا نهاده شد. بیشتر بخوانید: عبور سرمایه شرکت بیمه کوثر از ۶ هزارمیلیارد ریال ارایه پوششهای نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشور وی اظهارکرد: در این راستا اقدامات ویژه ای در خصوص جلب رضایت ارزشمند و تاثیر گذار بیمه شدگان، من جمله راه اندازی سامانه CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و باشگاه مشتریان صورت داده شده است. محزون گفت: به همین منظور ، تمام عوامل سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی برای جلب رضایت بیمه شدگان بسیج شده به این معنا که در حوزه های صدور بیمه نامه و خسارت بیمه شدگان حرکت جهادی ایجاد کرده است. مدیر شعبه بیمه کوثر خراسان جنوبی یادآ ورشد: با توجه آغاز به ارائه خدمات نوین و الکترونیکی شدن خدمات بیمه کوثر از سالهای اخیر در جهت رفاه حال مشتریان ، این مهم تاثیر بسزایی در جلب این رضایت داشته است . وی ادامه داد: کماکان این شرکت تلاش خود را نسبت به گذشته با الطاف الهی، به نحو چشم گیری ارتقا داده تا در این شرایط اقتصادی، بیمه شدگان این شرکت احساس ، ناملایمتی نکنند و رضایت حداکثری بیمه شدگان را در این وضعیت بحران ، مدیریت کند. جدیدترین خبرهای استان وکشور را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید) انتهای پیام/