تفکر و تلاش جهادی برای جلب رضایت بیمه شدگان در بیمه کوثر

مدیرشعبه بیمه کوثر خراسان جنوبی با بیان اینکه رسالت شرکت های بیمه‌ای،این است که امنیت روانی و آرامش خاطر را به جامعه هدیه کندگفت:جلب رضایت بیمه شدگان از ارکان بقای یک شرکت بیمه محسوب می شود.

رضا محزون در گفت وگو با خبرنگار ” پیام خاوران “ اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد و تصاعدی شرکت بیمه کوثر و کسب افتخارات فراوان در سالهای اخیر، قطعا رضایت و اعتماد بیش از پیش بیمه گذاران و ذینفعان این شرکت بوده است .

وی افزود: باید اذغان کرد اهمیت دادن به بیمه گذاران در این شرکت برای مدیرعامل، معاونین، مدیران، پرسنل و دفاتر این شرکت، نهادینه شده است .

مدیر شعبه بیمه کوثر خراسان جنوبی بیان کرد: ازسوی دیگر برای بیمه شدگان اهمیت ویژه ای قائل شده و سبب حرکت جهادی در جلب رضایت بیمه شدگان (طرح امام جواد(ع))در این شرکت، بنا نهاده شد.

 

بیشتر بخوانید:

عبور سرمایه شرکت بیمه کوثر از ۶ هزارمیلیارد ریال

ارایه پوشش‌های نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشور

 

وی اظهارکرد: در این راستا اقدامات ویژه ای در خصوص جلب رضایت ارزشمند و تاثیر گذار بیمه شدگان، من جمله راه اندازی سامانه CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و باشگاه مشتریان صورت داده شده است.

محزون گفت: به همین منظور ، تمام عوامل سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی برای جلب رضایت بیمه شدگان بسیج شده به  این معنا که در حوزه های صدور بیمه نامه و خسارت بیمه شدگان حرکت جهادی ایجاد کرده است.

مدیر شعبه بیمه کوثر خراسان جنوبی یادآ ورشد: با توجه آغاز به ارائه خدمات نوین و الکترونیکی شدن خدمات بیمه کوثر از سالهای اخیر در جهت رفاه حال مشتریان ، این مهم تاثیر بسزایی در جلب این رضایت داشته است .

وی ادامه داد: کماکان این شرکت تلاش خود را نسبت به گذشته با الطاف الهی، به نحو چشم گیری ارتقا داده تا در این شرایط اقتصادی، بیمه شدگان این شرکت احساس ، ناملایمتی نکنند و رضایت حداکثری بیمه شدگان را در این وضعیت بحران ، مدیریت کند.

بیشتر بخوانید   محدودیت های ترافیکی شب های احیاء در خراسان جنوبی اعلام شد

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها