چاپ خبر
گروه : padeshah
حوزه : اخبار استان, اقتصادی, صنعت برق خراسان جنوبی
شماره : 37929
تاریخ : 17 خرداد, 1401 :: 12:07
رسیدگی به درخواست‌های مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی در سامانه سامد

به گزارش "پیام خاوران"، مهدی دادگر به همراه معاون برنامه ریزی و مهندسی و مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات با حضور دو ساعته خود در سامانه سامد که به دعوت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام شد،  پاسخگوی سئوالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات تلفنی مردم استان بود. در مدت حضور مدیر عامل و معاونان  شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در سامانه سامده 16 تماس تلفنی ثبت که بیشتر آنها مربوط به شهرستان های بیرجند_ طبس_ زیرکوه و سرایان و درخصوص قطعی های برق، روشنایی معابر و درخواست برق بوده است. سامانه ارتباط دولت و مردم با تدبیر استانداری استان و به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مدیران دستگاه های اجرایی و مردم راه اندازی و فرصتی برای بیان مشکلات ، درخواست ها و سوالات مردم  است. انتهای پیام/102