رسیدگی به درخواست‌های مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی در سامانه سامد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به منظور پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ارتباطی دولت و مردم(سامد) حضور یافت.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر به همراه معاون برنامه ریزی و مهندسی و مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات با حضور دو ساعته خود در سامانه سامد که به دعوت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام شد،  پاسخگوی سئوالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات تلفنی مردم استان بود.

در مدت حضور مدیر عامل و معاونان  شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در سامانه سامده ۱۶ تماس تلفنی ثبت که بیشتر آنها مربوط به شهرستان های بیرجند_ طبس_ زیرکوه و سرایان و درخصوص قطعی های برق، روشنایی معابر و درخواست برق بوده است.

سامانه ارتباط دولت و مردم با تدبیر استانداری استان و به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مدیران دستگاه های اجرایی و مردم راه اندازی و فرصتی برای بیان مشکلات ، درخواست ها و سوالات مردم  است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها