رسیدگی به درخواستهای مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی در سامانه سامد
- کدخبر: 37929
- سهشنبه 7 ژوئن 22 - 12:07
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به منظور پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ارتباطی دولت و مردم(سامد) حضور یافت.
به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر به همراه معاون برنامه ریزی و مهندسی و مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات با حضور دو ساعته خود در سامانه سامد که به دعوت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام شد، پاسخگوی سئوالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات تلفنی مردم استان بود.
در مدت حضور مدیر عامل و معاونان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در سامانه سامده ۱۶ تماس تلفنی ثبت که بیشتر آنها مربوط به شهرستان های بیرجند_ طبس_ زیرکوه و سرایان و درخصوص قطعی های برق، روشنایی معابر و درخواست برق بوده است.
سامانه ارتباط دولت و مردم با تدبیر استانداری استان و به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مدیران دستگاه های اجرایی و مردم راه اندازی و فرصتی برای بیان مشکلات ، درخواست ها و سوالات مردم است.
انتهای پیام/۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
ارسال نظر