به گزارش "پیام خاوران" مصطفی بهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته 830 شکایت از سامانههای سامد و 195 در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت شده که از این تعداد 607 مورد در سامانه 195 و مربوط به خراسان جنوبی بوده که مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از شکایات ثبت شده 60 درصد مربوط به سرویس اینترنت و موضوع بعدی شکایات مربوط به سرویس تلفن همراه بوده است و مابقی شکایات نیز در حوزه تلفن ثابت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و سایر موارد ارتباطی بوده است.
وی با اشاره به بررسی و رسیدگی به 227 شکایت دریافتی از سامانه سامد طی سال گذشته اظهار داشت: از این تعداد بیش از 100 مورد مربوط به زمان سفر آذر ماه رئیس جمهور به خراسان جنوبی و برپایی میز خدمت با حضور معاون مرکز بازرسی وزارت متبوع به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در این اداره کل، بوده است.
بهی یادآور شد: طبق بررسی صورت گرفته با تلاش همکاران رگولاتوری، مدت زمان بررسی شکایات از 10 روز در سال 1400 به 7 روز در سال 1401 تقلیل یافته که با توجه به تنوع مسائل و اپراتورهای ارتباطی این کاهش، پیشرفت قابل توجهی بوده است.
وی تاکید کرد: با توجه به روند دقیق بررسی شکایات ثبت شده در سامانه 195 و پیگیری دقیق مسائل ثبت شده، هم استانیها میتوانند شکایات و مسائل ارتباطی خود را از طریق ثبت در این سامانه پیگیری کنند.
انتهای پیام/ 102