بررسی و رسیدگی به ۸۳۰ شکایت در حوزه فاوا خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته ۸۳۰ شکایت ثبت شده در سامانه های ۱۹۵ و سامد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، بررسی و رسیدگی شدند.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفی بهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته ۸۳۰ شکایت از سامانه‌های سامد و ۱۹۵ در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت شده که از این تعداد ۶۰۷ مورد در سامانه ۱۹۵ و مربوط به خراسان جنوبی بوده که مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از شکایات ثبت شده ۶۰ درصد مربوط به سرویس اینترنت و موضوع بعدی شکایات مربوط به سرویس تلفن همراه بوده است و مابقی شکایات نیز در حوزه تلفن ثابت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و سایر موارد ارتباطی بوده است.

وی با  اشاره به بررسی و رسیدگی به ۲۲۷ شکایت دریافتی از سامانه سامد طی سال گذشته اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۱۰۰ مورد مربوط به زمان سفر آذر ماه رئیس جمهور به خراسان جنوبی و برپایی میز خدمت با حضور معاون مرکز بازرسی وزارت متبوع به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در این اداره کل، بوده است.

بهی یادآور شد: طبق بررسی صورت گرفته با تلاش همکاران رگولاتوری، مدت زمان بررسی شکایات از ۱۰ روز در سال ۱۴۰۰ به ۷ روز در سال ۱۴۰۱ تقلیل یافته که با توجه به تنوع مسائل و اپراتورهای ارتباطی این کاهش، پیشرفت قابل توجهی بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به روند دقیق بررسی شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و پیگیری دقیق مسائل ثبت شده، هم استانی‌ها می‌توانند شکایات و مسائل ارتباطی خود را از طریق ثبت در این سامانه پیگیری کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خلاء سه پست قرنطینه دامپزشکی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها