بازدید مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران از مجتمع فولاد قاینات

 دکتر نادری و هیئت کارشناسی شرکت ملی فولاد ایران برای بازدید از اقدامات انجام شده و پیشرفت روند اجرایی اقدامات برنامه ریزی شده قبلی وارد مجتمع فولاد قائنات شدند.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی مجتمع فولاد قائنات پس ازبازدید دکترنادری و هیئت کارشناسی همراهشان ، جلسه توجیهی با حضور پیمانکار ، مشاور ، مدیر مجتمع و دیگرحضار برگزار شد.

بنابه این گزارش ، درابتدای جلسه پیمانکار واحد احیا خبر از پیشرفت قابل توجه این طرح داد و افزود : درحال حاضر مشکل حاد و خاصی وجود ندارد و اگر باقیمانده تجهیزات نیزهرچه سریعتر از گمرک ترخیص شود عملا نصب تجهیزات و عملیات ساختمانی به پایان خواهید رسید.که اگر این نيازهای ما برطرف شود مشعل کارخانه طبق برنامه زمانبندی درتاریخ چهارم دیماه آینده روشن خواهد شد.

در ادامه این نشست مشاورطرح فولادسازی نیز خبر از پیشرفت ۵۵ درصدی این واحد داد و اظهارداشت : درتلاشیم تا هرچه زودتراجرای مابقی فونداسیون را انجام دهیم و اگر ساخت تجهیزات هم با سرعت انجام شود قطعا پیشرفتمان سریعتر خواهد بود.

 مهندس فخرآبادی مدیرمجتمع فولاد قائنات نیز با اشاره به تلاش دسته جمعی برای هرچه زودتربه پایان رساندن واحد احیا اظهارداشت : تاکنون درتلاش بوده ایم تا نیازهای پیمانکار و مشاور را بطور موازی برطرف کنیم تا مشکلی دراجرای پروژه ها پیش نیاید تا بتوانیم هرچه زودتر برای اجرای آزمایش های اولیه برای شروع بکارآماده شویم.

فخرآبادی گفت : همه تلاشمان این است که نیازهای پیمانکاربرای تکمیل واتمام پروژه احیا را برطرف کنیم تا بتوانیم به وعده هایمان به مردم منطقه جامه عمل بپوشایم.

بنابه این گزارش درخاتمه این نشست دکترنادری مدیرعامل شرکت ملی فولادایران ضمن تشکر ازپیمانکاربرای رکوردشکنی درخصوص کابل کشی برق مجتمع اظهارداشت : خوشحالم که با همدلی وهمگامی توانسته اید امور پروژه رابخوبی پیش ببرید وما هم درشرکت ملی فولادایران کمافی السابق ضمن رصد کردن و پیگیری های لازم  هرگونه کمک فکری ولجستیکی که مورد نیاز باشد را در اختیارتان می گذاریم تا هرچه زودتر شاهد به بهره برداری رسیدن وتولید آهن اسفنجی باشیم.

بیشتر بخوانید   یخبندان در راه است

مدیرعامل شرکت ملی فولاد همچنین ازمهندس فخرآبادی خواست تا هرچه زودتر مقدمات برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیروی انسانی متخصص را فراهم نماید.

شایان ذکراست که کلیه تجهیزات مورد نیاز پیمانکار ازگمرک ترخیص شده است وتجهیزات ساخت داخل هنوز بطورکامل به مجتمع حمل نشده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها

Sorry. No data so far.