فصل نوینی با بهره‌‎گیری از آی تی در گردشگری استان خراسان جنوبی رقم بخورد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه گردشگری خراسان جنوبی باید فصل نوینی با بهره گیری از آی تی رقم بخورد.

به گزارش “پیام خاوران” جواد اشرفی در مراسم افتتاح مجموعه گردشگری غذای هوشمند به مناسبت هفته دولت که تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری حضور داشتند، با قدردانی از زحماتی که برای راه اندازی این مجموعه انجام شده است، بیان داشت: حلقه زرینی از پتانسیل های ارزشمند در خراسان جنوبی وجود دارد که باید آنها را به نقاط مختلف کشور به خوبی معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی انسان فرد جوان با انگیزه ای را می بیند، لذت می برد، افزود: امروزه آی تی جزو لاینفک پروژه های اقتصادی است و بخش اعظم موفقیت گردشگری در سطح بین المللی و برون مرزی به آی تی وابسته است که باید برای تقویت آن بیش از گذشته کار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به فضای حاکم بر دستگاه های اقتصادی خراسان جنوبی، امیدواریم با بهره گیری از آی تی کار شاخصی در حوزه گردشگری استان انجام شود.

اشرفی با بیان اینکه از ایده ها در این خصوص استقبال می کنیم ،متذکر شد: از طرف مجموعه اقتصادی استان برای استفاده از ایده های جدید در راستای توسعه خراسان جنوبی، اعلام آمادگی می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: حلقه زرینی از پتانسیل های ارزشمند در جای جای خراسان جنوبی وجود دارد که با بهره گیری از حوزه آی تی باید آنها را به خوبی به مردم ایران معرفی کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مشکل سوخت، بیشترین موضوع تماس‌های امروز مردم با سامانه سامد 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها