۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۷ دستگاه خودرو توقیف و ۵۷ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش “پیام خاوران “، سرهنگ جواد بخشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح ۳ روزه مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی استان به ۲۷ دستگاه خودرو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای شوتی، ۵۷ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۷ دستگاه خوردو توقیف و ۱۵ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تصریح کرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه برخورد با خودروهای شوتی و حامل فراورده‌های ملی در چهارچوب قانون با قانون شكنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی همچنین از کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مبادی ورودی بیرجند، انواع لوازم یدکی و ابزارآلات صنعتی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

بخشی اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک نفر متهم را دستگير که با تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوریت‌های پليسي ۱۱۰ تماس و يا از طريق پيامك با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پليس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید   پروفسور بلالی مود، گنجینه علمی بی نظیری است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها