۳۸۰ قطعه زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در خراسان جنوبی واگذار شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تخصیص و واگذاری ۳۸۰ قطعه زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” میرمحمد مودی صبح امروز نهم مهرماه در آیین واگذاری زمین به ۳۸۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در استان که به صورت نمادین در شهرستان نهبندان و باحضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان نهبندان، امام جمعه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار و۱۲۴ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که برای ۴ هزار و ۴۹۶ نفر پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در همین راستا برای ۲ هزار و ۱۶۶ متقاضی در سطح استان زمین تامین شده و تا به امروز مراحل قرعه کشی و واگذاری هزار و ۵۲۶ قطعه زمین طی مراسمات مختلف به متقاضیان واجد شرایط انجام شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز در این مراسم که تحت عنوان پویش پیامبر رحمت(ص) از اول لغایت هفدهم ربیع الاول در سراسر کشور برگزار می‌شود ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ۶ شهرستان استان خراسان جنوبی اهدا و واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: این ۳۸۰ قطعه زمین در شهرستان‌های بشرویه، نهبندان، سربیشه، درمیان، قاین و خوسف به صورت رایگان تحویل متقاضیان می‌شود و صرفاً هزینه آماده سازی آنها پس از دو سال تنفس و طی اقساط هشت ساله دریافت می‌شود.

به گفته وی از این ۳۸۰ قطعه، ۳۶ قطعه در شهرستان بشرویه، نهبندان ۹۰ قطعه، سربیشه ۲۶ قطعه، درمیان ۱۰۴ قطعه، قاین ۲۴ قطعه و خوسف ۱۰۰ قطعه قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان خراسان جنوبی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

بیشتر بخوانید   شرایط فروش «فرداSX۵» با قیمت ‌قطعی اعلام شد

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها