برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت ۵۰گروه جهادی در بیرجند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه هفته بسیج با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران» آغاز می‌شود از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی و ۳۵۰ نفر از بسیجیان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ سرهنگ حسین خراسانی شامگاه یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج، ۵۵ عنوان برنامه محوری در قالب هزار و ۳۳۶ برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان بیرجند اجرا می‌شود.

وی گفت: ۱۱۱ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بیرجند به راهیان نور جنوب اعزام شده‌اند که به زیارت مقبره و قبور شهدای عزیز و بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس نائل خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهارکرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج یادواره‌های شهدا با عنوان «آبروی کوچه، افتخار محله» در محله‌ها و در مساجد سطح شهرستان بیرجند در طول این هفته برگزار خواهد شد.

خراسانی‌مطلق افزود: رزمایش «جهادگران فاطمی» با مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی و ۳۵۰ نفر از بسیجیان برگزارو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مرتبط با گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی با بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می رسد.

وی بیان کرد: دو برنامه محوری و کشوری «میقات الصالحین» که در روز جمعه دوم آذرماه و «همایش اقتدار بسیجیان» طبق روال همه ساله در پنجم آذرماه با سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان  برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند  اجرای برنامه‌های علمی، رزمی، عملیاتی، امنیتی و فعالیت گشت‌های رضویون را از جمله دیگر برنامه‌های اجرایی گرامیداشت هفته بسیج در ابن شهرستان  اعلام کرد.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زائران عمره خراسان‌ جنوبی از فرودگاه زاهدان اعزام می‌شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها