دیدار خانواده شهدا سبب تقویت روحیه جهادی خدمت به مردم می‌‌شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دیدار با خانواده شهدا سبب تقویت روحیه جهادی خدمت به مردم می شود.

به گزارش پیام خاوران، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به همراه رئیس بسیج کارکنان استان، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند و برخی از کارکنان به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهید بیگمی در روستای نوغاب زیرک شهرستان بیرجند دیدار کرد.

محمدعلی کاوسی در این دیدار با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان افتخار بزرگی است، گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا باشیم، افزود: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ما است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: مادران شهدا اسوه‌های صبر و مقاومت برای نسل جدید هستند و باید رشادت ها و ایثارگری‌های شهدا برای نسل آینده انقلاب تبیین شود.
حجت الاسلام محمدعلی درویشی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، گفت: این دیدارها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و رشادت، الگوپذیری و تجلیل از مقام والای خانواده معظم شهدا و جانبازان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهدا با گذشتن از همه آمال و آرزوهای دنیوی و هستی خود، امنیت و آرامش را به ما هدیه کردند و ما مدیون دلاوری و شجاعت آنها هستیم و همچنین جانبازان، شهدای زنده ای که با دردی که از آن دوران به یادگار دارند، صبر، استقامت و ایستادگی را به ما یاد می دهند و ما باید قدردان آنها باشیم.

بیشتر بخوانید   آمادگی شرکت مس ایران برای بهسازی کارخانه مس قلعه زری

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها