تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده فصل زمستان ۱۴۰۲

مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان جنوبی گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال گذشته تا 22 اردیبهشت امسال تمدید شد.

به گزارش “پیام خاوران“، علی کریمدادی اظهار داشت: با توجه به اولین دوره اجرای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده در قالب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و همچنین درخواست‌های مکرر مؤدیان مالیاتی و به منظور فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی جهت برخورداری از حداکثر تسهیلات و مشوق‌های مالیاتی، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۱۴۰۲، تا پایان روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: مؤدیان باید با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir نسبت به اصلاح و یا تکمیل ثبت خرید و فروش هایی که صورتحساب‌های آنها در سامانه مؤدیان صادر نشده  و ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه دریافتی در ازای خرید و ارائه خدمات مشمول، اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان جنوبی گفت:  ادارات امور مالیاتی پاسخگوی سئوالات و ابهامات و شبهات مؤدیان مالیاتی بوده و در صورت نیاز می‌توانند از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی لازم به صورت هفتگی و کاملاً رایگان در  استان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مهلت ارسال صورت معاملات فصلی تابستان 1401 تا پایان آبان ماه تمدید شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها